|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KFU / ADTA4
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KFU
/
ADTA4
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Pedagogické působení 4
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
4
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
1 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KMO/ADTA4
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Připravit studenta doktorského studijního programu pro jeho možnou budoucí roli akademického pracovníka na univerzitě. Seznámit jej se základy andragogiky a se specifiky vzdělávání na univerzitě. Organizovat jeho přípravu na praxi, tj. vedení seminářů a pod dohledem školitele i vyzkoušení si přednášky. Podporovat jej a vést k přípravě studijní agendy a studijních materiálů pro bakalářské a magisterské studium.Seznámit jej se systémy administrace a řízením kvality vzdělávacího procesu na univerzitě. Poskytnout zpětnou vazbu z pedagogického působení studenta.
|
Požadavky na studenta
|
Příprava na vedení seminářů na bakalářském či magisterském stupni studia.
Výuka v semestru (4 hod./týden) + odpovídající činnost na evaluaci.
Alternativně aktivní příprava a účast na letní škole či odborných workshopech pro studenty bakalářského a magisterského stupně studia.
U studentů kombinované formy i kombinace s odbornou přednáškou a dalším pedagogickým vytížením v odpovídajícím rozsahu.
Případná spoluúčast na přípravě skript, e-learningu či jiných studijních materiálech.
|
Obsah
|
Předmět je určen pro doktorské studium.
Obvykle se jedná o vedení seminářů na bakalářském či magisterském stupni studia včetně přípravy výuku a její evaluace dle upřesnění zadání školitelem či vedoucím katedry. Alternativně je možné činnost plnit spoluúčastí na letní škole, jiných workshopech pro studenty apod. Částečně je také možné započítat přípravu studijních materiálů pro studenty nižších úrovní studia. Student se také účastní administrativních a evaluačních prací spojených s přidělenou pedagogickou činností.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
4
|
Příprava prezentace (referátu) [3-8]
|
74
|
Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
|
52
|
Celkem
|
130
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
absolvování magisterského studia |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
Analyzovat a zpracovat vhodné zdroje informací.
Prezentovat vzdělávací obsahy s využitím ICT. |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
student prokáže znalost základů vzdělávání dospělých svojí přípravou, realizací a vyhodnocením určené pedagogické činnosti |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
plánuje vzdělávací proces
řídí vzdělávací proces
inovuje vzdělávací proces
hodnotí vzdělávací proces |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
mgr. studium: plánují, podporují a řídí s využitím teoretických poznatků oboru získávání dalších odborných znalostí, dovedností a způsobilostí ostatních členů týmu, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžné hodnocení, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Sebehodnocení, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Studijní praxe, |
Samostudium, |
Kooperativní výuka, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Samostatná práce studentů, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Demonstrace dovedností, |
|
|
|
|