|
|
KMO/AMSCR
Marketing of Services in Tourism
Guarantors: Doc. Ing. Petr Štumpf, Ph.D.
|
|
|
|
Česká republika – symfonie zážitků
„Přijeďte poznat Českou republiku, zemi, ve které si zábavu najdou jak studenti , tak senioři , zemi jako stvořenou pro dovolenou s dětmi i pro romantické zážitky ve dvou nebo pro obchodní jednání . Přijeďte si do země slavných hudebníků složit vlastní symfonii zážitků…
Hlavní město Praha patří k nejkrásnějším metropolím světa s nezapomenutelnou atmosférou tisíciletého města. Bezpočet muzeí, galerií a památek však naleznete nejen tady, ale i v dalších regionech České republiky.
Mapa České republiky je doslova pokryta historickými městy, hrady a zámky , kostely a kláštery . Součástí nebývalého kulturního dědictví je 12 objektů UNESCO - tak blízko sebe je nenajdete nikde jinde na světě.
Získá si vás i krása české přírody , která je svou pestrostí ideálním místem pro aktivní dovolenou na kole nebo u vody . K návštěvě přímo vybízí více než 70 golfových hřišť , pro zimní dovolenou jsou připraveny desítky lyžařských středisek .
Světoznámé je české lázeňství s tradicí několika staletí. V příjemném prostředí se můžete nejen léčit, ale i relaxovat.
Při každé návštěvě České republiky můžete navíc objevovat chuť české kuchyně , slavného českého piva a výtečného moravského vína . Ať přijedete na Vánoce , na jarní prázdniny , v létě nebo na podzim, vždy pro vás bude připraven bohatý program a zcela jiná tvář země v srdci Evropy!“ (http://www.czechtourism.com/cze/cz/docs/holiday-tips/news/index.html, 06. 02. 2008)
Pronikněte s námi do tajů marketingových aktivit v odvětví cestovního ruchu.
Last updated:
22.02.2017
|
|
|
|
|
Course annotation
KMO/AMSCR
-IS/STAG
The aim of this course is to: enrich basic marketing knowledge with specifics of tourism companies and destinations; identify, characterize and summarize specifics of services and services marketing; describe use of marketing tools in activities of tourism companies, firms and institutions directly related to tourism; to describe various approaches to marketing mix and show examples of companies and destinations from the field of tourism; to explain marketing specifics of various tourism companies; to practice those specifics on real examples from tourism businesses and destinations. |
|
|
|
|
|
|
|
News
|
More information will be provided at the beginning of the summer semestr
|
23.09.2021, 00:22
|
|
|
|
|
|