|
|
KPG/9OBDI
General Methodology
Guarantors: Mgr. Pavla Soukupová, Ph.D.
|
|
|
|
Course literature
KPG/9O1D
-IS/STAG
Basic
JANÍK, T., MAŇÁK, J., KNECHT, P.,
Cíle a obsahy školního vzdělávání a metodologie jejich utváření
, Brno: Paido
2009
Chocholoušková, Z., Hajerová Mullerová, L.,
Didaktika biologie ve vztahu mezi obecnou a oborovou didaktikou
, Plzeň
2019
STARÝ, K., LAUFKOVÁ, V.,
Formativní hodnocení ve výuce
, Praha: Portál
2016
ZORMANOVÁ, L.,
Obecná didaktika
, Praha: Grada Publishing
2014
SKALKOVÁ, J.,
Obecná didaktika
, Praha: Grada Publishing
2007
Vališová, A.; Kovaříková, M.,
Obecná didaktika: A její širší pedagogické souvislosti v úkolech a cvičeních
, Praha: Grada Publishing
2021
SLAVÍK, J., HAJEROVÁ MŰLLEROVÁ, L. & SOUKUPOVÁ, P. et al.,
Reflexe a hodnocení kvality výuky I
, Plzeň: ZČU
2020
Fletcher-Wood, H.,
Responzivní výuka: Kognitivní vědy a formativní hodnocení v praxi
, Praha: UNIVERSUM
2021
RVP pro ZV v platném znění
KALHOUS, Z., OBST, O.,
Školní didaktika
, Praha: Portál
2002
Petlák, Erich,
Všeobecná didaktika
2016
MAZAČOVÁ, N.,
Vybrané problémy obecné didaktiky
, Praha: PdF UK
2014
Maňák, Josef; Švec, Vlastimil,
Výukové metody
, Brno : Paido
2003
Extending
KOLÁŘ, Z., VALIŠOVÁ, A.,
Analýza vyučování: vyučování jako dialog, řízení učení žáků, styly a způsoby hodnocení, komunikace, kooperace a interakce
, Praha: Grada Publishing
2009
TUREK, I.,
Didaktika
, Praha: Wolters Kluwer
2014
Kolář, Zdeněk; Šikulová, Renata,
Hodnocení žáků
, Praha : Grada
2009
BLOOM, P.,
Jak se děti učí významu slov
, Praha: Karolinum
2016
KASÍKOVÁ, H,,
Kooperativní učení, kooperativní škola
, Praha : Portál
1997
MERTIN, V., KREJČOVÁ, L. a kol.,
Metody a postupy poznávání žáka. Pedagogická diagnostika
, Praha: Wolters-Kluwer
2016
STUCHLÍKOVÁ, I. JANÍK, T. et al.,
Oborové didaktiky: vývoj-stav-perspektivy
, Brno, MU
2015
KOLEKTÍV AUT.,
Pedagogická intervence u žáků ZŠ
, Praha: Wolters Kluwer
2011
VALIŠOVÁ, A., KASÍKOVÁ, H. (eds.),
Pedagogika pro učiele
, Praha: Grada
2011
CHVÁL, M., KASÍKOVÁ, H., VALENTA, J.,
Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce
, Praha: Karolinum
2012
Košťálová, Hana,
Školní hodnocení žáků a studentů se zaměřením na slovní hodnocení/
, Portál
2007
PRŮCHA, J.,
Učitel: současné poznatky o profesi
, Praha: Portál
2009
SPILKOVÁ, V., VAŠUTOVÁ, J. a kol.,
Učitelská profese v měnících se požadavcích na vzdělávání
, Praha: PdF UK
2007
RAMBOUSEK, V.,
Vybrané kapitoly z didaktiky a psychodidaktiky
, Praha: PdF UK
2014
Recommended
Průcha, Jan,
Alternativní školy
, Praha : Portál
1996
Šikulová, Renata; Müllerová, Lenka,
Cvičebnice obecné didaktiky pro studenty učitelství
, V Ústí nad Labem : Univerzita J.E. Purkyně
2001
Petty, Geoffrey,
Moderní vyučování
, Praha : Portál
2002
Pasch, Marvin,
Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině
, Praha : Portál
2005
Průcha, Jan,,
Pedagogická encyklopedie
, Praha : Portál
2009
Singule, František,
Současné pedagogické směry a jejich psychologické souvislosti
, Praha : Státní pedagogické nakladatelství
1992
Kratochvílová, Jana,
Teorie a praxe projektové výuky
, Brno : Masarykova univerzita
2006
Kašová, J., Tomkov, A., Dvořáková, M.,
Učíme v projektech
, Praha: Portál
2009
|
|
|
|
|
Další (aktuální) zdroje odborné literatury, nad rámec seznamu uvedeného ve STAGu, je možno doplňovat i během semestru.
Last updated:
22.11.2019
|
|
| |
|