DAYAN A. Marketing v průmyslu. Nakladatelství HZ Praha, 1997. ISBN 80-86009-16-5
KOTLER, P.; KELLER, K.L. Marketing management. 12.vydání. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5 (pouze kap. 7. Analýza B2B trhů)
NENADÁL, J. Management partnerství s dodavateli. Nové perspektivy firemního nakupování. Praha: Management Press, 2006. ISBN 80-7261-152-6
- ČSN EN ISO 9000:2005 Systémy managementu jakosti. Základy, zásady a slovník. Praha: ČSNI, 2005
- ČSN EN ISO 9001:2009. Systémy managementu jakosti. Požadavky. Praha: ČSNI, 2009
- ČSN EN ISO 14001:2005 Systémy environmentálního managementu - Požadavky s návodem pro použití, Praha: ČSNI, 2005
- ČSN EN ISO 17021:2007 Posuzování shody - Požadavky na orgány provádějící audit a certifikaci systémů managementu., Praha: ČSNI, 2007
- ČSN EN OHSAS 18001:2008 Systémy managementu bezpečnosti a ochrany zdraví při práci Požadavky Praha: ČSNI, 2008
- ČSN EN ISO 19011:2003. Směrnice pro auditování systému managementu jakosti …….. Praha: ČSNI, 2003
- ČSN EN ISO 22000:2005. Systémy bezpečnosti potravin. Požadavky na organizaci v potravinovém řetězci. Praha: ČSNI, 2006
- ČSN ISO/IEC 27001:2005. Management bezpečnosti informací, Praha: ČSNI, 2005
- ČSN ISO 2859-1 Statistické přejímky. ČSNI, 2000
- ČSN ISO 8258 Shewhartovy regulační diagramy. ČSNI, 2000
- FMEA – analýza možných vad a jejich důsledků. ČSJ, 1995