|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / AEP3
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
AEP3
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Akademická angličtina 3
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
English for Academic Purposes 3
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
7 / -
|
0 / -
|
157 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem kurzu je rozvoj základních jazykových a akademických dovedností. Kurz je založen na autentických textech z vysokoškolských učebnic a nedílnou součástí kurzu jsou videonahrávky univerzitních přednášek. Kurz je určen pro studenty, kteří již dosáhli úrovně B1+ dle SERR a potřebují se připravit na studium v angličtině na vysoké škole. Výstupní jazyková úroveň kurzu je B1++ dle SERR.
|
Požadavky na studenta
|
Podmínky k úspěšnému absolvování:
- aktivní účast na seminářích
- průběžné plnění zadaných úkolů
- prezentace
- docházka 50%
- závěrečný test 75 %
- výkladová esej (900 slov,+-10%)
Upřesnění požadavků na courseware.zcu.cz
Studenti, kteří se nemohou z důvodu kombinovaného studia, stáže, individuálního studijního plánu atd. pravidelně zúčastňovat výuky, mají povinnost kontaktovat svého vyučujícího (osobně nebo e-mailem) během prvních třech týdnů semestru. Studenti, kteří nemohou ze závažných důvodů dodržet termíny zadaných úkolů, jsou povinni kontaktovat svého vyučujícího (osobně nebo e-mailem) během prvních třech týdnů semestru. Studenti, kteří nemohou úkol odevzdat ze závažných důvodů včas, informují vyučujícího PŘEDEM. Studenti jsou povinni plnit a odevzdávat úkoly dle termínu v Plánu cvičení nebo do konce výuky semestru.
|
Obsah
|
Education: Academic focus - Preparation for academic study
System: Academic focus - Description and definition
Communication: Academic focus - Using evidence
Order: Academic focus - Classification
Intelligence: Academic focus - Connecting ideas
Change: Academic focus - Describing processes
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
Mgr. Markéta Schwarzová Kopačková (100%),
-
Cvičící:
Mgr. Eva Adamcová (100%),
Bc. Tereza Adamcová (100%),
Mgr. Hanna Baradzina (100%),
Arniel Habac (100%),
Mgr. Jitka Hamarová (100%),
Mgr. Svatava Heinlová, Ph.D. (100%),
Mgr. Lucie Misařová (100%),
Nataliia Postoiuk, PhD (100%),
Mgr. Markéta Schwarzová Kopačková (100%),
Peter Joel Watson (100%),
|
Literatura
|
-
Základní:
HEWINGS Martin. Cambridge academic English: an integrated skills course for EAP : upper intermediate : student's book. Cambridge, 2012. ISBN 978-0-521-16.
-
Doporučená:
Edward De Chazal and Sam McCarter. Oxford EAP: Upper - intermadiate/B2 Students Book and CD-ROM Pack. Oxford, 2013. ISBN 9780194001786.
-
Doporučená:
Ken Paterson and Roberta Wedge. Oxford Grammar for EAP. Oxford, 2013. ISBN 9780194329996.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
20
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
15
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
30
|
Celkem
|
117
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
rozlišit odborné zkratky a symboly |
identifikovat druhy citací |
rozlišit jazykové prostředky pro popis problému a řešení |
identifikovat vztah příčiny a následku v textu nebo přednášce |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
použít zkratky a symboly k zapsání poznámek |
shrnout obsah odborného článku |
napsat úvod či odstavec s použitím citací |
parafrázovat myšlenky |
napsat článek zaměřený na porovnání, popis, argumentaci, řešení problému |
přednést skupinovou prezentaci |
strukturovat článek popisující vztah příčiny a následku |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: používá s porozuměním odborný jazyk a symbolická a grafická vyjádření informací různého typu, |
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
rozlišit součásti přednášky |
pojmenovat součásti prezentace a posteru |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
účastnit se diskuse s výměnou názorů a myšlenek |
shrnout diskusi a poreferovat o ní |
vyhledat klíčové informace v krátkém informativním textu |
napsat si poznámky a na jejich základě napsat shrnutí textu |
napsat krátký popis vizuální informace |
napsat závěr článku |
klást dotazy a odpovídat na žádost o větší detaily |
krátce prezentovat pomocí posteru |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Demonstrace dovedností, |
Kooperativní výuka, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Demonstrace dovedností, |
Kooperativní výuka, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Kooperativní výuka, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Demonstrace dovedností, |
|
|
|
|