|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / APP
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
APP
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Angličtina pro předškolní pedagogiku
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
17 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předmět je určen pro studenty programu připravující budoucí učitele mateřských škol. Cílem
předmětu je umět z různých zdrojů vyhledat aktivity v anglickém jazyce vhodné pro předškolní dětim a porozumět odborným textům zaměřeným na vzdělávání předškolních dětí a umět o nich diskutovat.
|
Požadavky na studenta
|
Požadavky na zápočet:
1. Mini projekty
Studenti/Studentky samostatně vypracují a průběžně odevzdají čtyři samostatné práce - projekty.
2. Prezentace
Studenti/Studentky si připraví krátkou prezentaci/referát (cca 5 minut) na jedno z témat probíraných během výuky.
3. Docházka
Studenti/Studentky splní podmínku alespoň 70% docházky. Absence z důvodu studijní praxe se povoluje automaticky a do povolených absencí se nezapočítává.
Požadavky ke zkoušce
Zkouška z předmětu APP je ústní a probíhá ve dvojici nebo jednotlivě. Student/ka musí prokázat schopnost plynulého projevu v anglickém jazyce na minimální úrovni B2. Součástí hodnocení bude též adekvátní použití anglické slovní zásoby a terminologie probírané v seminářích.
|
Obsah
|
1. Course information. Classroom language.
2. Ideas for Arts and Crafts. (mini-project 1)
3. Technology in the classroom.
4. Games - mainly board games. (mini-project 2)
5. Songs and nursery rhymes.
6. Fairy tales. (mini-project 3)
7. News in preschool education.
8. Organising events. (mini-project 4)
9. Dealing with disabilities and special needs children. Inclusion. Assistants.
10. Dealing with talented children and non-native speakers of Czech.
11. Presentations. Discussion.
12. Presentations. Discussion.
13. Evaluation.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
38
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
10
|
Příprava na zkoušku [10-60]
|
30
|
Celkem
|
104
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
identifikovat gramatické časy (přítomné, minulé, budoucí, předpřítomné) |
rozlišit strukturu vět oznamovacích, rozkazovacích a tázacích |
rozlišit pomocná slovesa |
rozlišit slovní druhy |
rozlišit základní větné členy |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
správně tvořit věty v přítomném, minulém, budoucím a předpřítomném čase |
zdůvodnit použití konkrétního času |
interpretovat kratší text |
vyjádřit názor |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: používá s porozuměním odborný jazyk a symbolická a grafická vyjádření informací různého typu, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
vyjmenovat aktivity pro předškolní děti |
popsat druhy specifických poruch učení předškolních děti |
pojmenovat vybavení učebny |
vyjmenovat dětské písničky |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
efektivně používat "classroom language" |
shrnout hlavní myšlenky odborného textu |
naplánovat a popsat událost |
vybrat vhodné aktivity pro předškolní děti |
vysvětlit postup aktivity |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Ústní zkouška, |
Portfolio, |
Individuální prezentace, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Ústní zkouška, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Portfolio, |
Individuální prezentace, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Ústní zkouška, |
Portfolio, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Individuální prezentace, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Samostudium, |
Prezentace práce studentů, |
Diskuse, |
Skupinová výuka, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Samostudium, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Diskuse, |
Skupinová výuka, |
Prezentace práce studentů, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Výuka podporovaná multimédii, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Samostudium, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Diskuse, |
Skupinová výuka, |
Prezentace práce studentů, |
|
|
|
|