|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / AU3
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
AU3
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Angličtina pro umělce 3
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
54 / -
|
3 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
15
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
UJP/A5
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem kurzu je vybavit studenty, kteří se zajímají o umění, jazykovými kompetencemi A2.2 dle Evropského referenčního rámce pro jazyky. Kurz rozšíří slovní zásobu z oblasti umění a designu a poskytne základní prezentační dovednosti v angličtině.
|
Požadavky na studenta
|
Podmínky, které musí student splnit do konce výuky v daném semestru (viz harmonogram akademického roku ZČU), pokud není uvedeno jinak v obsahu předmětu, na Moodlu nebo v Google Classroom:
Povinná docházka - 8 povolených absencí (u obou vyučujících dohromady)
Obecná část (Sieradzan - Teacher 1) - získání minimálně 70 bodů z online průběžných testů (celkem 10 testů, každý za maximálně 10 bodů) na Google Classroom
Odborná část (Hartman - Teacher 2) - vypracování a představení tří skupinových projektů na zvolené téma. Pro získání zápočtu se musí student zúčastnit všech tří prezentací své skupiny. Více informací ohledně skupinových projektů je k dispozici na Moodlu.
------------------------------------------------------------------------
Studentům, kteří předloží mezinárodně uznávaný certifikát o dosažené jazykové kompetenci min. B2 dle CEFR, může být uznána obecná část předmětu (Teacher 1).
|
Obsah
|
Teacher 1 (T1), Teacher 2 (T2)
1.
T1: U1 Working life; 1.1 Presentation skills; 1.2 Grammar: Present Simple (1), 1.3 Reading & Vocabulary: Skills for the 21st Century;
T2: Sculpture
2.
T1: 1.4 Listening & Speaking: What do you do? 1.2. Grammar: Present Simple and expressions of frequency - quiz 1
T2: Illustration and comics
3.
T1: U2 Trends; 2.1 Presentation skills; 2.2 Grammar: Present Continuous - quiz 2; 2.4. How are you doing?
T2: Photography
4.
T1: U2.3 Reading & Vocabulary: identifying trends; U 2.2 Grammar: Present Simple and Present Continuous - comparison - quiz 3
T2: Project 1 presentations
5.
T1: U3 Money; 3.1 Presentation skills; 3.2 Grammar: Countable and uncountable nouns - quiz 4
T2: Computer graphics (mediální ilustrace)
6.
T1: U3.3 Reading & Vocabulary: Financial literacy; 3.4 Speaking: Cooperating in a discussion turn taking. 3.2 Grammar: Expressions of quantity - quiz 5
T2: Product design (design process and materials)
7.
T1: U4 Success; 4.1 Presentation skills; 4.2 Grammar: Past Simple and Past Continuous - quiz 6, Deadline: Quizzes 1-5
T2: Metal and jewelry design
8.
T1: 4.3 Reading & Vocabulary: Paid to succeed; 4.2 Grammar: Past Perfect - quiz 7
T2: Project 2 presentations
9.
T1: U5 Marketing; 5.1 Presentation skills; 5.2 Grammar: Comparatives - quiz 8; 5.4 Speaking: What do you think of it?
T2: Fashion design
10.
T1: U5.3 Reading & Vocabulary: Help is out there; 5.2. Grammar: Superlatives - quiz 9
T2: Conceptual art
11.
T1: U6 Communication; 6.1 Presentation skills; 6.2 Grammar: Verb patterns with infinitive and -ing form - quiz 10
T2: Book design
12.
T1: U6.3 Reading & Vocabulary: Good communication; 6.4 Speaking: Small talk, Deadline: Quizzes 6-10
T2: Project 3 presentations
13.
T1: Consultations
T2: Course Evaluation
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Dolejš, J., Benešová, B. English for Artists 3.
-
Doporučená:
Paul Dummett, Helen Stephenson, Lewis Lansford. Keynote Intermediate - Student?s book. Hampshire, 2016. ISBN 978-1-305-39909-9.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Projekt individuální [40]
|
30
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
20
|
Celkem
|
102
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
- identifikovat gramatické časy (přítomné, minulé)
|
- identifikovat přídavná jména a slovesa (a jejich tvary, různé formy)
|
- rozlišit strukturu otázek a záporů ve všech základních časech |
- identifikovat druhý a třetí stupeň přídavných jmen |
- rozlišit běžně používaná počitatelná a nepočitatelná podstatná jména |
- vyjmenovat minulé časy a příčestí minulé běžně používaných sloves |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
- správně tvořit věty v časech přítomných a minulých a předpřítomném prostém |
- správně tvořit otázky v časech přítomných a minulých a předpřítomném prostém |
- zdůvodnit výběr gramatického času
|
- strukturovat krátký text (např. krátké vypravování)
|
- interpretovat krátký text (1 strana) |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: používá s porozuměním odborný jazyk a symbolická a grafická vyjádření informací různého typu, |
mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
Obecná část
identifikovat strukturu přítomných a minulých časů
|
rozlišit počitatelná a nepočitatelná podstatná jména |
rozlišit minulý čas prostý a průběhový |
identifikovat slovesné části v předpřítomném čase |
identifikovat tázací dovětky a nepřímou řeč |
Odborná část
vyjmenovat fráze použitelné v rozhovoru (s umělcem) |
vyjmenovat nástroje používané pro ilustraci, tvorbu komixů, sochařství, šperkařství |
vyjmenovat činnosti, které dělá krejčí/módní návrhář a šperkař, grafický designer, knihař
|
vysvětlit designový proces tvorby počítačové grafiky |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
Obecná část
správně tvořit věty v přítomných a minulých časech
|
správně používat počitatelná a nepočitatelná podstatná jména a kvantifikátory |
správně formulovat věty v minulých časech
|
správně formulovat věty oznamovací a otázky v nepřímé řeči a užívat tázací dovětky |
Odborná část
uskutečnit rozhovor (s umělcem) |
vysvětlit symboliku uměleckého díla |
popsat svoji tvůrčí činnost (od počátečního nápadu, konceptu, přes jednotlivé fáze tvorby až po výsledný produkt) |
popsat práci módních návrhářů, šperkařů
|
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžné hodnocení, |
Test, |
Skupinová prezentace, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžné hodnocení, |
Test, |
Skupinová prezentace, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Průběžné hodnocení, |
Skupinová prezentace, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Výuka podporovaná multimédii, |
Diskuse, |
Samostatná práce studentů, |
Individuální konzultace, |
Prezentace práce studentů, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Výuka podporovaná multimédii, |
Diskuse, |
Seminární výuka (badatelské metody), |
Samostatná práce studentů, |
Individuální konzultace, |
Prezentace práce studentů, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Skupinová výuka, |
Diskuse, |
|
|
|
|