|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / AU6
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
AU6
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Angličtina pro umělce 6
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
Ústní
|
Forma zakončení
|
Ústní
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
101 / -
|
0 / -
|
1 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
CJP/A6
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem kurzu je vybavit studenty, kteří se zajímají o umění, jazykovými kompetencemi B1/B2 dle SERR. Kurz upevní slovní zásobu z oblasti studovaného oboru a zdokonalí prezentační dovednosti.
|
Požadavky na studenta
|
Podmínky, které musí student splnit do konce výuky v daném semestru (viz harmonogram akademického roku ZČU), pokud není uvedeno jinak v obsahu předmětu, na Moodlu nebo v Google Classroom:
- Povinná docházka - 6 povolených absencí (u obou vyučujících dohromady). Omluva absence je možná pouze po předložení oficiálního potvrzení - od lékaře, vyučujícího jiného předmětu, Českých drah, policie, apod.
- Obecná část (Sieradzan - Teacher 1) - splnění 10 autokorektivních úkolů na 70% nebo více
- Odborná část (Hartman - Teacher 2) - vypracování a představení semestrálního projektu na zvolené téma. Pro získání zápočtu se musí student zúčastnit všech tří prezentací svého projektu (týden 4, 8 a 12). Více informací ohledně semestrálního projektu je k dispozici na Moodlu.
------------------------------------------------------------------------
Zkouška probíhá formou závěrečného ústního pohovoru o semestrální práci s vyučujícím (Teacher 2).
Studentům, kteří předloží mezinárodně uznávaný certifikát o dosažené jazykové kompetenci min. B2 dle CEFR, může být uznána obecná část předmětu (Teacher 1).
|
Obsah
|
Teacher 1 (T1), Teacher 2 (T2)
1.
T1: U7 Experience; 7.1 Presentation skills; 7.2 Grammar: Present Perfect Simple and Past Simple - quiz 1.
T2: Art camps
2.
T1: 7.3 Personal qualities? 7.4. Speaking: Job interview.
T2: Art criticism and points of view
3.
T1: U8 Seeing the future; 2.1 Presentation skills; 8.2 Grammar: Predictions: will and might - quiz 2.
T2: Reading an arts review
4.
T1: 2.3 Reading & Vocabulary: New gadgets; U 8.2 Grammar: Decisions: going to - quiz 3.
T2: Project update 1
5.
T1: U9 Being effective; 9.1 Presentation skills; 9.2 Grammar: Zero and First Conditionals - quiz 4.
T2: Art competitions
6.
T1: 9.3 Reading & Vocabulary: Small details matter; 9.2 Grammar: Imperatives in conditionals - quiz 5. Deadline: Quizzes 1-5
T2: Job interviews / Jobs in art
7.
T1: U10 The environment; 10.1 Presentation skills; 10.2 Grammar: The Passive - quiz 6.
T2: Setting up an exhibition
8.
T1: 4.3 Reading & Vocabulary: Running out of time; 10.2 Grammar: Phrasal Verbs - quiz 7.
T2: Project update 2
9.
T1: U11 Leaders and thinkers; 11.1 Presentation skills; 11.2 Grammar: Modal verbs (1) - quiz 8.
T2: Multidisciplinary art
10.
T1: 5.3 Reading & Vocabulary: Famous quotes; 11.2 Grammar: Modal verbs (1) - quiz 9.
T2: Contemporary art (artists I like)
11.
T1: U12 Well-being; 12.1 Presentation skills; 12.2 Grammar: Second Conditional -quiz 10. Deadline: Quizzes 6-10
T2: Work-life balance
12.
T1: 12.3 Reading & Vocabulary: Tell me what's good for me; 12.4 Speaking: Discussing options.
T2: Project update 3
13.
T1: Consultations.
T2: Course Evaluation
|
Aktivity
|
-
Odkaz do: CourseWare:
UJP/AU6
-
Odkaz do Moodle: :
UJP/AU6 Angličtina pro umělce 6 (2023 LS)
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce UJP/AU6 (2023/24, LS) - Čt 09:20-11:00, UU-308
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce UJP/AU6 (2023/24, LS) - Po 07:30-09:10, UU-308
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce UJP/AU6 (2023/24, LS) - St 07:30-09:10, UU-308
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce UJP/AU6 (2023/24, LS) - St 09:20-11:00, UU-308
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce UJP/AU6 (2023/24, LS) - St 11:10-12:50, UU-308
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce UJP/AU6 (2023/24, LS) - Út 09:20-11:00, UU-308
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Helen Stephenson, Lewis Lansford, Paul Dummett. Keynote: Upper Intermediate: student?s book. 2020. ISBN 978-1-305-39913-6.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Příprava na zkoušku [10-60]
|
10
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
20
|
Projekt individuální [40]
|
50
|
Celkem
|
132
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
identifikovat všechny gramatické časy (přítomné, minulé, předpřítomné, předminulý, budoucí) |
rozlišit strukturu otázek a záporů ve všech časech |
identifikovat slovní druhy |
vyjmenovat minulé časy a příčestí minulé sloves
|
identifikovat vedlejší věty (podmínkové, časové, vztažné, apod.) |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
správně tvořit věty oznamovací a tázací ve všech časech
|
zdůvodnit výběr gramatického času |
správně používat modální slovesa |
pohotově reagovat na otázky a ptát se |
strukturovat text (např. vypravování, popis) |
interpretovat text (více jak 1 strana) |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: používá s porozuměním odborný jazyk a symbolická a grafická vyjádření informací různého typu, |
mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
odborná část
popsat činnosti a nástroje potřebné pro studentův obor |
vyjmenovat činnosti potřebné udělat při organizování výstavy |
vyjmenovat nástroje pro tisk z výšky a hloubky
|
vyjmenovat části knihy a nástroje pro vázání knihy |
Obecná angličtina
identifikovat trpné rody ve všech časech |
rozlišit mezi slovesnými vzorci (ing / inf) |
vyjmenovat slovní zásobu k tématu relaxace, inovace, popis povahy, péče o zákazníka |
identifikovat vztažné věty |
identifikovat nepřímou řeč |
identifikovat členy a kvantifikátory (some, a few, many, atd.) |
identifikovat třetí a smíšenou podmínkovou větu |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
odborná část
Shrnout svou práci (obor studia a jeho náplň) a představit ji ostatním studentům (prostřednictvím roleplay, kde studenti budou návštěvníky/lektory letní školy) |
interpretovat review výstavy umění |
naplánovat a popsat průběh plánování vlastní výstavy |
vysvětlit tisk z výšky a z hloubky |
navrhovat zlepšení designu špatně vytvořených produktů
|
vybrat zahraniční uměleckou soutěž a na webových stránkách vyhledat relevantní informace o soutěži
|
vysvětlit rozdíl mezi hardback a paperbook knihou |
popsat práci knihaře |
Pokládat otázky a odpovídat na otázky v simulovaném pracovním pohovoru (prostřednictvím moderované roleplay) |
Obecná angličtina
správně používat trpný rod ve všech časech |
Implementovat prvky vázání slov (linking) |
správně užívat slovesné vzorce (ing / inf) |
správně používat vztažné věty |
správně používat nepřímou řeč |
správně používat členy a kvantifikátory |
správně používat třetí a smíšenou podmínkovou větu |
Prezentační dovednosti - zásady vyprávění příběhu, rozvíjení klíčových bodů, řeč těla |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
mgr. studium: samostatně a odpovědně se rozhodují v nových nebo měnících se souvislostech nebo v zásadně se vyvíjejícím prostředí s přihlédnutím k širším společenským důsledkům jejich rozhodování, |
mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i širší veřejnosti vlastní odborné názory, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Sebehodnocení, |
Průběžné hodnocení, |
Výstupní projekt, |
Test, |
Ústní zkouška, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Sebehodnocení, |
Test, |
Průběžné hodnocení, |
Výstupní projekt, |
Ústní zkouška, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžné hodnocení, |
Výstupní projekt, |
Ústní zkouška, |
Sebehodnocení, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Demonstrace dovedností, |
Samostatná práce studentů, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Demonstrace dovedností, |
Samostatná práce studentů, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
|
|
|
|