|
|
KFI/FJF
Filozofie jazyka
Garanti: Mgr. Stefanie Dach, Ph.D.
|
|
|
|
Vítejte!
Poslední změna:
04.08.2020
|
|
|
|
Předmět - základní informace
Stručné informace |
KFI/FJF
,
Filozofie jazyka
|
Výuka |
Zimní semestr
,
Letní semestr
,
Přednáška 2 [HOD/TYD]
Seminář 2 [HOD/TYD]
|
Zakončení |
Zkouška,
5 kreditů,
|
Předmět nemá
podmiňující
ani
vyloučené
ani
informativně doporučené
předměty...
|
|
|
|
|
Předmět - cíle
KFI/FJF
- IS/STAG
Cílem předmětu je uvést studenty do problematiky teoretických otázek jazyka. V jeho průběhu by měli zkoumat základní problémy spojené s filozofií jazyka, např. jeho strukturu, funkci, sémantiky a syntaxe jazyka, vztah jazyka a člověka, myšlení atd. |
|
|
|
|
|
|
Aktuality
|
Test 3
|
19.12.2023, 13:35
|
Milé kolegyně, milí kolegové,
zpřístupnila jsem vám poslední opakovací test, Test 3.
Přeji krásné Vánoční svátky a mnoho zdaru ve zkouškovém období!
|
|
Test 2 a Zpětná vazba 2
|
23.11.2023, 14:24
|
Milé kolegyně, milí kolegové,
nyní jsou přístupné druhý opakovací test Test 2 a Zpětná vazba 2 (tentokrát spolu pro prezenční a kombinovanou formu).
V testu je opět třeba získat 9 bodů z 10, s neomezeným počtem pokusů.
Zpětnou vazbu mi prosím posílejte emailem.
Děkuji a přeji mnoho zdaru.
|
|
Test 1 a Zpětná vazba 1
|
19.10.2023, 13:22
|
Milé kolegyně, milí kolegové,
nyní jsou přístupné první opakovací test a první zpětná vazba (pro prezenční i pro kombinovanou formu).
V testu prosím získejte minimálně 9 bodů z 10. Máte neomezený počet pokusů.
Zpětnou vazbu prosím vyplňte, a odešlete na můj email (plotz@kfi.zcu.cz).
|
|
Odkaz na Moodle
|
12.09.2023, 13:53
|
Celý obsah kurzu se také nechází na Moodleu. Studující v prezenční formě mohou materiál v online kurzu použít k opakování nebo (po předchozí domluvě) jako náhradní plnění úkolů při absenci. Studující kombinované formy budou studovat k velké části pomocí online-kurzu.
Na moodleu najdete také fórum na domácí úkoly (pro studující prezenční formy), opakovací testy a dotazníky na zpětnou vazbu. Taktéž se tam nachází fórum, kde můžete vložit dotazy, nebo náměty..
|
|
|
|
|
|
|