Podmínky absolvování předmětu
Studenti se aktivně účastní seminářů: plní různé ústní a písemné úkoly, sestavují dialogy, diskutují. V rámci výuky studenti čtou 5 článků a plní 6 úkolů:
1. Prezentace na vybrané téma (samostatně nebo ve dvojici): délka prezentace je 15 minut, zadání pro ostatní studenty - diskuze po prezentaci.
2. Zbývajících 5 úkolů jsou písemné úkoly (studenti je dělají jako domácí úkoly a odevzdávají je v průběhu semestru: životopis, komerční dopis, popis zboží nebo služeb, reklama zboží nebo služeb, vyplněný libovolný formulář).
Požadavky: 1. Domácí úkoly by měly být splněny v 1 z následujících formátů: .doc, .docx, .rtf nebo .pdf. Ostatní formáty nebudou akceptovány!!
2. Úprava musí být následující: velikost písma 12, typ Times New Roman, text musí být zarovnán do bloku, pokud se jedná o specifické texty (např. životopis, komerční dopis), text musí být uspořádán dle vzorů, které budou probírány na seminářích. V textech musí být odstavce s odstupy!
V průběhu semestru studenti plní jeden průběžný test (24. 10.) a závěrečný test (12. 12). U obou musí být úspěšnost minimálně 70 %. Opravné termíny se konají během zkouškového období (anebo po individuální dohodě s vyučujícím v průběhu semestru).
Poslední změna:
17.10.2024