| 
        
          
            
              
              
                  
                      
                           
                      
                  
              
              
            
          
         | 
     
    
        
            
                
  
  
    
      
      
      
        KIV/IVT
        Informatika a výpočetní technika
        Garanti: Ing. Petr Včelák, Ph.D.
        
       
      
        
       
     
    
  
 
             
         | 
     
 
 
 |  
    
         | 
        
          
            
              
              
                  
                      
                           
                      
                  
              
              
            
          
         | 
     
    
        
            
                
  
  Předmět - základní informace
  
  
	      
  
  
  
  
  
  
  
 
             
         | 
     
 
 
 |  
    
         | 
        
          
            
              
              
                  
                      
                           
                      
                  
              
              
            
          
         | 
     
    
        
            
                
  
  
  Předmět - cíle
    KIV/IVT
    - IS/STAG
  
      
  
    | Cílem předmětu je naučit studenty orientovat se v základních pojmech z oblasti informačních technologií a zpracování dat. Ukázat studentům současné trendy ve vývoji informačních systémů pro zdravotnictví a motivovat je pro praktické využívání aplikací kancelářského balíku. | 
   
 
  
	      
  
  
  
  
  
  
  
 
             
         | 
     
 
 
 |  
    
         | 
        
          
            
              
              
                  
                      
                           
                      
                  
              
              
            
          
         | 
     
    
        
            
                
	
		
			K prohlížení textu nemáte dostatečná práva.
		
		
	
 
  
             
         | 
     
 
 
 |  
  |  |