ZČU > Courseware > Předměty po fakultách > Fakulta ekonomická > KMO > CRM > O předmětu
Course header (C001) Help

KMO/CRM

Text (C021) Help

Obecně platným základem všech přístupů k CRM, ve kterém se shodují definice, je maximalizace spokojenosti zákazníka.

"Spíše než zákazníky pro výrobky bychom měli hledat výrobky pro zákazníky." Storbacka, Lehtninen

Tento předmět by měl studenta naučit vytvořit, popř. oživit a udržovat moderní koncepci CRM v praxi. Jedná se zejména o analýzu procesů ve firmě, sestavení optimálního obchodního modelu, implementace CRM do stávajících podnikových procesů a  měření úrovně a výkonnosti CRM.

Last updated: 24.09.2008
 
Course basic info (C003) Help

Information about course

Brief information KMO/CRM, Customer Relationship Management
Teaching Winter semester , Summer semester , Lecture 2 [Hours/Week] Tutorial 1 [Hours/Week]
Completion Exam, 4 credits,
Preclusive courses KMO/CRM2  (Customer Relationship Management 2)
Course has neither prerequisite nor recommended (for your information) courses...
Course - annotation (C004) Help

Course annotation KMO/CRM -IS/STAG

The aim of this course is to: make students aware of the importance, function and classification of CRM (customer relationship management) in business processes; explain CRM as a philosophy of business and in terms of technology and engineering; familiarize students with management view of customer proceeding and to explain methods of identifying key customers, eliciting their values, satisfaction and applying those practically
Image (C008) Help
Orientace na zákazníka a jeho hodnota
Orientace na zákazníka a jeho hodnota
Teacher info (C016) Help
Spacer...
foto
Faculty of Economics
Department of Marketing, Trade and Services
Ing.
Dita Hommerová
Ph.D., MBA
Email only for registered users!
Phone: 1055, 3307

Portlet edit mode... <<< Back

Consultation hours

Week Day from To Room, notes
Každý Pondělí 0 0 Aktuální KH naleznete na http://www.fek.zcu.cz/konzultace.php
News (C012) Help
News
No news entered at the moment
[RSS]