ZČU > Courseware > Předměty po fakultách > Fakulta ekonomická > KMO > CRM2 > O předmětu
Hlavička předmětu (C001) Nápověda

KMO/CRM2

Text (C021) Nápověda

Vítejte!

Obecně platným základem všech přístupů k CRM, ve kterém se shodují definice, je maximalizace spokojenosti zákazníka.

"Spíše než zákazníky pro výrobky bychom měli hledat výrobky pro zákazníky." Storbacka, Lehtninen

Tento předmět by měl studenta naučit vytvořit, popř. oživit a udržovat moderní koncepci CRM v praxi. Jedná se zejména o analýzu procesů ve firmě, sestavení optimálního obchodního modelu, implementace CRM do stávajících podnikových procesů a  měření úrovně a výkonnosti CRM.

Poslední změna: 25.03.2013
 
Informace o předmětu (C003) Nápověda

Předmět - základní informace

Stručné informace KMO/CRM2, Řízení vztahů se zákazníky 2
Výuka Zimní semestr , Letní semestr , Přednáška 2 [HOD/TYD] Cvičení 1 [HOD/TYD]
Zakončení Zkouška, 5 kreditů,
Vyloučené předměty KMO/CRM  (Řízení vztahů se zákazníky)
Předmět nemá podmiňující ani informativně doporučené předměty...
Předmět – anotace (C004) Nápověda

Předmět - cíle KMO/CRM2 - IS/STAG

Seznámit studenty s významem, úlohou a zařazením CRM v podnikových procesech, vysvětlit CRM jako podnikatelskou filozofii a rovněž z technického a technologického pohledu, seznámit s manažerským pohledem na řízení zákazníků a vysvětlit metody identifikace klíčových zákazníků, zjišťování hodnoty pro zákazníka, spokojenosti zákazníků a jejich aplikaci v praxi.
Obrázek (C008) Nápověda
Orientace na zákazníka a jeho hodnota
Orientace na zákazníka a jeho hodnota
Vizitka učitele (C016) Nápověda
Spacer...
foto
Fakulta ekonomická
Katedra marketingu, obchodu a služeb
Ing.
Dita Hommerová
Ph.D., MBA
Email pouze pro přihlášené!
Telefon: 1055, 3307

Editační režim portletu... <<< Zpět

Konzultační hodiny

Týden Den Od Do Místnost, poznámky
Každý Pondělí 0 0 Aktuální KH naleznete na http://www.fek.zcu.cz/konzultace.php
Aktuality (C012) Nápověda
Aktuality
Momentálně nejsou zadány žádné aktuality...
[RSS]