Předmět nemá
podmiňující
ani
informativně doporučené
předměty...
Předmět - cíle
KMO/MS
- IS/STAG
Vysvětlit úlohu marketingu při řízení podniku na situacích případových studií, naučit využívat marketingové nástroje v praxi, ukázat provázanost marketingu a ostatních ekonomických disciplín. Představit studujícím příkladná řešení, diskutovat případové studie a vést je k obhajování vlastních výstupů.
Pouč se z minulosti, ale hleď do budoucnosti
Fakulta ekonomická
Katedra marketingu, obchodu a služeb
Ing.
Dita Hommerová
Ph.D., MBA
E-mail pouze pro přihlášené!
Telefon:
1055,
3307
Aktuality
Leistungsnachweis
24.04.2020, 22:37
Liebe Studierende, reichen Sie in aller Ruhe Ihre Gruppenarbeiten über das Portalsystem ein. Die Präsentationen fallen leider aus!
Bleiben Sie fit und gesund!
Bei Fragen können Sie sich jederzeit an mich wenden.