|
|
KMT/99DI2
Didactics of Mathematics 2
Guarantors: PhDr. Miroslava Huclová, Ph.D.
|
|
|
|
Course literature
KMT/99DI2
-IS/STAG
Basic
Polák, Josef,
Didaktika matematiky : Jak učit matematiku zajímavě a užitečně
, Plzeň : Fraus
2014
Kolektiv autorů (editoři: Fuchs, E., Zelendová, E.),
Metodické komentáře ke Standardům pro základní vzdělávání [online].
, Praha : NÚV
2017
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání [online].
, Praha : MŠMT
20xx
Recommended
Frobisher, Anne, Frobisher, Len,
Didaktika matematiky: Porozumieť, riešiť, počítať
, Bratislava
2015
Van de Walle, John A.,
Elementary and middle school mathematics: teaching developmentally
, Harlow
2016
Vondrová, Naďa, Rendl, Miroslav,
Kritická místa matematiky základní školy v řešeních žáků
, Praha: UK
2015
Hejný, Milan, Jirotková Darina,
Matematické úlohy pro druhý stupeň základního vzdělávání: náměty pro rozvoj kompetencí žáků na základě zjištění výzkumu TIMSS 2007.
, Praha : ÚIV
2010
Blažková, Růžena; Budínová, Irena,
Matematika pro bystré a nadané žáky. 2. díl
2017
Hesová, Alena,
Metodická doporučení pro výuku finanční gramotnosti
, Praha : NÚV
2013
Etzold, Heiko; Petzschler, Ines,
Nápadník aktivit a her do hodin matematiky
, Brno : Edika
2013
Dvořáková, Jana a kol.,
Standardy pro základní vzdělávání. Matematika a její aplikace. Opatření ministra školství, mládeže a ... [online]
, Praha: MŠMT
2013
Učebnice, sbírky úloh a další materiály pro ZŠ a nižší ročníky víceletých gymnázií
Starý, K. a kol.,
Úlohy pro rozvoj dovedností. Metodická publikace pro učitele základních škol a víceletých gymnázií
, Praha: ČŠI
2014
Hejný, Milan, Jirotková Darina,
Úlohy pro rozvoj matematické gramotnosti: utváření kompetencí žáků na základě zjištění šetření PISA 2009
, Praha : ČŠI
2012
|
|
|
|
|
Další prameny k výuce nad rámec seznamu uvedeného ve stagu (je možno doplňovat i během semestru), případně rošíření informací o literatuře uvedených ve stagu o další podrobnosti.
Last updated:
01.02.2022
|
|
|
|
|
Studijní materiály
Documents are accessible only to registered users or students on the course.
|
|
|