ZČU v Plzni, Fakulta ekonomická, Katedra managementu, inovací a projektů
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Management sociálních služeb
(další doporučená literatura)
2) CARNEGIE D.: Jak získávat přátele a působit na lid. Talpress, Praha 1992. ISBN 80-900630-6-3
3) COVEY S.R.: 7 návyků vůdčích osobností pro úspěšný a harmonický život. Pragma, Praha 1994. ISBN 80-85213-41-9
4) DRUCKER P.F.: Fungující společnost. Vybrané eseje o společenství, společnosti a politickém systému. Management Press, Praha 2004. ISBN 80-7261-098-8
5) DRUCKER P.F.: Řízení neziskových organizací. Management Press, Praha 1994. ISBN 80-85603-38-1
9) HANNAGAN T. J.: Marketing pro neziskový sektor. Management Press, Praha 1996. ISBN 80-85943-07-7
10) HARVEY CH.: Tajemství úspěchu špičkových obchodníků světa. Informatorium, Praha 1991. ISBN 80-85427-00-0
12) HESKET J.L., SASSER W.E.jr., HART CH.W.L.: Služby - cesta k úspěchu. Victoria Publishing, Praha. ISBN 80-85605-36-8
13) HOROVITZ J.:Jak získat zákazníka. Management Press,Praha 1994. ISBN 80-85603-45-4
14) KIERNAN M.: Inovuj nebo nepřežiješ. Zásady strategického řízení pro 21. století (Management Press, Praha 1998. ISBN 80-85943-56-5
15) KOTTER J.P.: Vedení procesu změny. Osm kroků úspěšné transformace podniku v turbulentní ekonomice. Management Press, Praha, 2000. ISBN 80-7261-015-5
16) LE POOLE S.: Průvodce úspěšným obchodním jednáním. Nebojte se odpovědí NE! Grada, Praha 1992. ISBN 80-85623-17-X
19) NĚMEC P.: Public Relations. Zásady komunikace s veřejností.Management Press, Praha 1993. ISBN 80-85603-26-8
21) PLAMÍNEK J., SVATOŠ Vl., HLEDÍKOVÁ J., BABOUČEK P., JANDÁKOVÁ P., ZETĚK J.Řízení neziskových organizací. Nadace Lotos, Praha 1996
26) VODÁČEK L: Strategické aliance se zahraničními partnery. Management Press, Praha 2002. ISBN 807261-058-9
II./08