Pravidla pro komunikaci s vyučujícími
V e-mailech zasílaných vyučujícím ohledně tohoto kurzu studenti uvádějí následující:
(1) v předmětu e-mailu: zkratku kurzu (KSS/S1SŠO, KSS/ZS1) a charakteristiku problému
(2) v těle e-mailu: oslovení, vlastní problém, rozloučení a své jméno, studijní číslo, studovaný obor a ročník
Pokud e-mail nebude obsahovat něco z výše uvedeného, vyučující se necítí vázáni povinností odpovědět.
V každém případě nicméně platí, že poskytnutí úplné vstupní informace zrychluje a zefektivňuje vzájemnou komunikaci. Pokud ze svých emailů nevynecháte důležité informace, zvyšujete svoji šanci na včasnou a úplnou odpověď.
Pro komunikaci se studenty silně preferuji oboustranné používání univerzitních emailových adres – mimo jiné proto, že dávají každému jasnou identitu, o každém emailu odeslaném v systému univerzitní pošty existuje na serveru uložený záznam, zprávy samy jsou pravidelně archivovány a u školních emailů hrozí výrazně nižší riziko neoprávněné klasifikace zprávy jako spamu. Prosím, respektujte tuto skutečnost. Výrazně tím snížíte šanci, že byste na mou odpověď čekali příliš dlouho, případně věčně.
Poslední změna:
24.09.2008