DAHLSTRÖM, Erik, Patrick DENGLER, Anthony GRASSO, Chris LILLEY, Cameron MCCORMAC, Doug SCHEPERS a Jonathan WATT, ed. Scalable Vector Graphics (SVG) 1.1 [online]. 2. vyd. W3C®, 2011 [cit. 2017-01-21]. Dostupné z: https://www.w3.org/TR/SVG/REC-SVG11-20110816.pdf
BLAIN, John M. The Complete Guide to Blender Graphics Computer Modeling & Animation [online]. 3rd edition. New York: CRC Press, Tylor & Francis Group, c2016 [cit. 2017-01-20]. ISBN 978-1-4987-4647-2. Dostupné z: https://books.google.cz/books?id=u8D1CwAAQBAJ&lpg=PP1&dq=3D%20modeling%20blender&hl=cs&pg=PR4#v=onepage&q=3D%20modeling%20blender&f=false
Pro informace o 3D tisku doporučujeme blog Josefa Průši, který zároveň stojí za tiskárnami Průša a vším s nimi spojeného. Tyto tiskárny máme na katedře a jsou to přesně ty tiskárny, pro které je Slic3r, se kterým si vyzkoušíme pracovat.
SCHENK, Sonja a Ben LONG. The Digital Filmmaking Handbook. 7, ilustrované vydání, přepracované vydání. Foreing Films Publishing, 2021. ISBN 9781733150217.
FRIERSON, Michael. Film and video editing theory: how editing creates meaning. New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2018. ISBN 978-1138202078.
WOHL, Michael. The 360° Video Handbook: A Step-By-step Guide to Creating Video for Virtual Reality. Second edition. Los Angeles: Michael Wohl CA, 2019. ISBN 9780578463407.
SPOHRHAS, Susan, Barbara CLARK, Dawn HIGGINBOTHAM a Kumari BAKHRU. The Guide to Managing Postproduction for Film, TV, and Digital Distribution: Managing the Process. 3. ilustrované vydání. Routledge, 2019. ISBN 9781351056724.