|
|
KMO/AMSCR
Marketing služeb turismu v angličtině
Garanti: Doc. Ing. Petr Štumpf, Ph.D.
|
|
|
|
Vítejte!
Česká republika – symfonie zážitků
„Přijeďte poznat Českou republiku, zemi, ve které si zábavu najdou jak studenti , tak senioři , zemi jako stvořenou pro dovolenou s dětmi i pro romantické zážitky ve dvou nebo pro obchodní jednání . Přijeďte si do země slavných hudebníků složit vlastní symfonii zážitků…
Hlavní město Praha patří k nejkrásnějším metropolím světa s nezapomenutelnou atmosférou tisíciletého města. Bezpočet muzeí, galerií a památek však naleznete nejen tady, ale i v dalších regionech České republiky.
Mapa České republiky je doslova pokryta historickými městy, hrady a zámky , kostely a kláštery . Součástí nebývalého kulturního dědictví je 12 objektů UNESCO - tak blízko sebe je nenajdete nikde jinde na světě.
Získá si vás i krása české přírody , která je svou pestrostí ideálním místem pro aktivní dovolenou na kole nebo u vody . K návštěvě přímo vybízí více než 70 golfových hřišť , pro zimní dovolenou jsou připraveny desítky lyžařských středisek .
Světoznámé je české lázeňství s tradicí několika staletí. V příjemném prostředí se můžete nejen léčit, ale i relaxovat.
Při každé návštěvě České republiky můžete navíc objevovat chuť české kuchyně , slavného českého piva a výtečného moravského vína . Ať přijedete na Vánoce , na jarní prázdniny , v létě nebo na podzim, vždy pro vás bude připraven bohatý program a zcela jiná tvář země v srdci Evropy!“ (http://www.czechtourism.com/cze/cz/docs/holiday-tips/news/index.html, 06. 02. 2008)
Pronikněte s námi do tajů marketingových aktivit v odvětví cestovního ruchu.
Poslední změna:
22.02.2017
|
|
|
|
Předmět - základní informace
|
|
|
|
Předmět - cíle
KMO/AMSCR
- IS/STAG
Doplnit základní znalosti marketingu o specifika marketingu podniků a destinací cestovního ruchu. Identifikovat, charakterizovat a shrnout specifika služeb a marketingu služeb. Popsat marketingové nástroje v činnosti podniků cestovního ruchu i podniků a institucí bezprostředně s cestovním ruchem spojených. Popsat různé přístupy k marketingovému mixu a uvést příklady z oblasti podniků a destinací cestovního ruchu. Zprostředkovat specifika marketingu různých typů podniků cestovního ruchu. Procvičit tato specifika na konkrétních příkladech z praktického života podniků a destinací cestovního ruchu. |
|
|
|
|
|
|
|
Aktuality
|
More information will be provided at the beginning of the summer semestr
|
23.09.2021, 00:22
|
|
|
|
|
|