|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAJ / AKP1
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAJ
/
AKP1
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Angličtina v komerční praxi 1
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
1
[HOD/TYD]
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
KAJ/AKP1A
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Tento předmět je první částí dvousemestrálního kurzu obchodní angličtiny. Cílem je pomoci studentům porozumět obchodním textům střední obtížnosti. Studenti si osvěží své gramatické znalosti a seznámí se s odbornou slovní zásobou, aby se cítili jistě v dnešním konkurenčním světě práce. AKP1, mimo jiné, rozvíjí schopnost studentů diskutovat o daném tématu z oblasti ekonomiky a naučí je klást samostatně smysluplné otázky a ve stejném duchu na ně odpovídat.
|
Požadavky na studenta
|
Úspěšné zvládnutí závěrečného testu min. na 70 %. Vypracování všech zadaných úkolů.
|
Obsah
|
Studenti se seznámí se základní terminologií obchodní angličtiny prostřednictvím přednášek zaměřených na teorii a praktických cvičení. Přednášky, semináře a písemná i ústní cvičení pomohou studentům s porozuměním a zapamatováním. Důraz se klade na zlepšení ústních a písemných komunikačních schopností každého studenta, aby byli dobře připraveni na své budoucí povolání.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Allison, John; Emmerson, Paul. The business 2.0 : B1+ intermediate : student's book. Oxford : Macmillan, 2013. ISBN 978-0-230-43788-3.
-
Doporučená:
Mascull, B. Business Vocabulary in Use (intermediate). Cambridge, 2005. ISBN 0521775299.
-
Doporučená:
Cotton, D., Falvey, D., and Kent, S. Market Leader New Edition (Intermediate Business English Course Book). Spain, 2005. ISBN 1405813369.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
39
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
15
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
24
|
Celkem
|
78
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
používat obecnou angličtinu alespoň na středně pokročilé úrovni |
aplikovat základní pojmy obchodní angličtiny |
demonstrovat znalosti anglického jazyka na B2 dle SERR |
vyjadřovat se slovní zásobou v souladu s referenční úrovní B2 dle SERR |
rozlišovat mezi neformální a formální mluvenou a psanou angličtinou |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
kompetentně používat základní obchodní terminologii |
na základě poslechu sumarizovat odborný poslechový text |
adekvátně formulovat hlavní myšlenky autentického odborného textu z ekonomické oblasti |
na základní úrovni vysvětlit své názorové stanovisko k dané problematice |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
je nutné být schopen používat jazyk ke komunikaci v sociálním prostředí. Kurz rozhodně není určen pro začátečníky |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
rozpoznat rysy obchodní angličtiny |
aplikovat jazykové znalosti pro snadnou komunikaci v odborném a společenském prostředí obchodního světa |
spojovat obchodní výrazy v cílenou a konzistentní komunikaci |
prokázat schopnost umístit podnikání v rámci kulturních a mezilidských kontextů |
popsat rysy obchodní angličtiny |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
komunikovat více profesionálně psanou i mluvenou formou |
formulovat užitečné otázky a přesvědčivé argumenty o daném tématu z obchodní angličtiny |
vést efektivně multikulturní týmy nebo v nich efektivně pracovat |
v základních pojmech vysvětlit základní ekonomická témata, např. podniková ekonomika a management, lidské zdroje a jiné |
adekvátně formulovat vhodné otázky k danému tématu z oblasti obchodní angličtiny; |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Individuální prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Skupinová prezentace, |
Individuální prezentace, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Přednáška s demonstrací, |
Demonstrace dovedností, |
Samostatná práce studentů, |
Přednáška s aktivizací studentů, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Přednáška s demonstrací, |
Přednáška s aktivizací studentů, |
Řešení problémů, |
Přednáška s diskusí, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Demonstrace dovedností, |
Přednáška s diskusí, |
Přednáška s aktivizací studentů, |
Řešení problémů, |
|
|
|
|