|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / AU4
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
AU4
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Angličtina pro umělce 4
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
58 / -
|
1 / -
|
1 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
CJP/A6
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem kurzu je vybavit studenty, kteří se zajímají o umění, jazykovými kompetencemi B1.1 dle Evropského referenčního rámce pro jazyky. Kurz rozšíří slovní zásobu z oblasti umění a designu. Součástí kurzu je nácvik základních prezentačních dovedností v angličtině.
|
Požadavky na studenta
|
Podmínky, které musí student splnit do konce výuky v daném semestru (viz harmonogram akademického roku ZČU), pokud není uvedeno jinak v obsahu předmětu, na Moodlu nebo v Google Classroom:
- Povinná docházka - 6 povolených absencí (u obou vyučujících dohromady). Omluva absence je možná pouze po předložení oficiálního potvrzení - od lékaře, vyučujícího jiného předmětu, Českých drah, policie, apod.
- Obecná část (Sieradzan - Teacher 1) - získání minimálně 70 bodů z online průběžných testů (celkem 10 testů, každý za maximálně 10 bodů)
- Odborná část (Hartman - Teacher 2) - vypracování a představení semestrálního projektu na zvolené téma. Pro získání zápočtu se musí student zúčastnit všech tří prezentací svého projektu (týden 4, 8 a 12). Více informací ohledně semestrálního projektu je k dispozici na Moodlu.
------------------------------------------------------------------------
Zápočet probíhá formou závěrečného ústního pohovoru o semestrální práci s vyučujícím (Teacher 2).
Studentům, kteří předloží mezinárodně uznávaný certifikát o dosažené jazykové kompetenci min. B2 dle CEFR, může být uznána obecná část předmětu (Teacher 1).
|
Obsah
|
Teacher 1 (T1), Teacher 2 (T2)
1.
T1: U7 Innovation and technology; 7.1 Presentation skills; 7.2 Grammar: Passives.
T2: Diversity in art
2.
T1: 7.3 Reading & Vocabulary: Innovation verbs; U 7.4 Listening & Speaking: Asking and talking about how something works.
T2: AI in art
3.
T1: U8 Balance; 8.1 Presentation skills; 8.2 Grammar: Verb patterns with -ing and infinitive.
T2: Motivation and inspiration
4.
T1: U8.3 Reading & Vocabulary: Relaxation; U 8.4 Writing: An email, review UNITS 7 and 8.
T2: Project update 1
5.
T1: U9 Creative thinking; 9.1 Presentation skills; 9.2 Grammar: Relative clauses.
T2: Promoting and selling art
6.
T1: U9.3 Reading & Vocabulary: Personality adjectives (1); U 9.4 Speaking: Cooperating in a discussion turn taking. Deadline: Quizzes 1-5
T2: Guerilla art
7.
T1: U10 Connections; 10.1 Presentation skills; 10.2 Grammar: Reported speech.
T2: History of art
8.
T1: U10.3 Reading & Vocabulary: Customer service; U 10.4 Writing: Minutes (2), Review UNITS 9 and 10.
T2: Project update 2
9.
T1: U11 Resources; 11.1 Presentation skills; 11.2 Grammar: Articles, Quantifiers.
T2: Artists' portfolios
10.
T1: U11.3 Reading & Vocabulary: Quantifiers; U 11.4 Speaking: Making and responding to enquiries.
T2: Modern Art
11.
T1: U12 Change; 12.1 Presentation skills; 12.2 Grammar: 3rd conditional; Mixed conditional sentences. Deadline: Quizzes 6-10
T2: Contemporary Art (I, artist)
12.
T1: U12.3 Reading & Vocabulary: Personality adjectives (2); U 12.4 Writing: A letter of complaint; Review UNITS 11 and 12.
T2: Project update 3
13.
T1: Course feedback.
T2: Course Evaluation
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Paul Dummett, Helen Stephenson, Lewis Lansford. Keynote Intermediate - Student?s book. Hampshire, 2016. ISBN 978-1-305-39909-9.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
10
|
Projekt individuální [40]
|
30
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
20
|
Celkem
|
112
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
identifikovat gramatické časy (přítomné, minulé, budoucí, předpřítomné)
|
rozlišit strukturu otázek a záporů ve všech základních časech
|
identifikovat slovní druhy |
rozlišit běžně používaná počitatelná a nepočitatelná podstatná jména |
vyjmenovat minulé časy a příčestí minulé běžně používaných sloves |
identifikovat činný a trpný rod, nultý, první a druhý kondicionál |
vyjmenovat frázová a modální slovesa |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
- správně tvořit věty v časech přítomných, minulých, budoucích a předpřítomném prostém
|
- zdůvodnit výběr gramatického času |
- správně používat modální slovesa |
- strukturovat krátký text (např. krátké vypravování) |
- interpretovat text (3-4 odstavce) |
- správně používat frázová slovesa |
- správně používat činný a trpný rod |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: používá s porozuměním odborný jazyk a symbolická a grafická vyjádření informací různého typu, |
mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
Obecná část
- identifikovat kladné, záporné slovesné tvary a otázky základních časů
|
vyjmenovat modální a frázová slovesa |
rozlišit formy budoucích časů
|
rozlišit předpřítomný čas prostý a minulý čas prostý |
vyjmenovat přídavná jména pro popsání pocitů a vhodné předložky (angry with, happy about, atd.)
|
rozlišit nulovou, první a druhou podmínku |
odborná část
popsat výstavu |
popsat části vybraných produktů a jejich ergonomii |
vyjmenovat méně obvyklé a specifičtější kousky oblečení a přídavná jména týkající se střihu |
vyjmenovat druhy šperku a techniky pro práci s kovy a kameny a jinými materiály používanými pro výrobu šperků |
vyjmenovat typy log
|
vyjmenovat nástroje pro práci s keramikou |
vyjmenovat nástroje pro tvorbu soch |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
Obecná část
vyjádřit předpověď a rozhodnutí (will x going to)
|
popsat pocity |
správně používat budoucí časy |
správně tvořit kladné, záporné věty a otázky v základních časech |
správně používat předpřítomný a minulý čas prostý |
generalizovat a asertivně vyjadřovat svoje postoje (I see your point, but) |
odborná část
vyprávět o výstavě, kterou student navštívil |
představit architekta podle svého výběru a jeho tvorbu |
klasifikovat typy log
|
popsat méně typické kousky oblečení, střihy, styly, apod. |
popsat části produktů s ohledem na ergonomii |
vyhledat informace týkající se studia v zahraničí / stážě na webových stránkách zahraničních univerzit |
popsat práci šperkaře, keramika a sochaře |
popsat práci a život vybraného umělce (téma: diversity and equality in art) |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžné hodnocení, |
Test, |
Výstupní projekt, |
Sebehodnocení, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžné hodnocení, |
Test, |
Výstupní projekt, |
Sebehodnocení, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Průběžné hodnocení, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Prezentace práce studentů, |
Diskuse, |
Samostatná práce studentů, |
Individuální konzultace, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Prezentace práce studentů, |
Individuální konzultace, |
Samostatná práce studentů, |
Seminární výuka (badatelské metody), |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Výuka podporovaná multimédii, |
Skupinová výuka, |
|
|
|
|