|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KTV / PPX
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KTV
/
PPX
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Předmětová praxe ZŠ
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
22 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Uvést studenty do problematiky praktické výuky na cvičné základní škole včetně získávání zkušeností při modelových situacích v hromadné, skupinové a individuální formě vyučování.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní docházka do výuky na cvičné základní škole s plněním dílčích úkolů - chronometráž, sledování TF, hospitace, videozáznam (80%)
Zpracování seminární práce (sestavení přípravy na vyučovací jednotku TV dle zadání provádějícího učitele ze cvičné základní školy v souladu se ŠVP)
Didaktický výstup na cvičné základní škole s autoevaluací
|
Obsah
|
1. Výstupová praxe studentů na cvičné základní škole s plněním dílčích úkolů - chronometráž, sledování TF, hospitace, videozáznam.
2. Hospitace se zaměřením na techniku a metodiku, na organizaci a řízení vyučování, na komunikaci, výchovné a sociální působení, na sledování a měření cvičebního, pedagogického a ztrátového času.
3. Seznámení s cvičnými učiteli, seznámení s modelovou přípravou na vyučovací jednotku, hospitace ve cvičné třídě.
4. Autoevaluace po vlastním praktickém výstupu, reflexe - analýza - vyhodnocení - návrh zlepšení - ověření v praxi.
5. - 7. Vyučovací jednotka ve vnějších prostorách (hřiště, příroda) - příprava, provedení.
8. Vyučovací jednotka v tělocvičně - gymnastika - příprava, provedení.
9. Vyučovací jednotka v tělocvičně - atletika - příprava, provedení.
10. - 11. Vyučovací jednotka v tělocvičně - sportovní hry - příprava, provedení.
12. Vyučovací jednotka v tělocvičně - úpoly - příprava, provedení.
13. Vyučovací jednotka v tělocvičně - netradiční hry - příprava, provedení.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
Studentům je k dispozici kurz v Moodle se všemi podstatnými informacemi a materiály.
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
-
Základní:
-
Základní:
-
Základní:
-
Doporučená:
-
Doporučená:
-
Doporučená:
-
Doporučená:
-
Doporučená:
-
Doporučená:
-
Doporučená:
-
Doporučená:
-
Doporučená:
-
Doporučená:
-
Doporučená:
-
Doporučená:
-
Doporučená:
-
Doporučená:
-
Doporučená:
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
|
13
|
Projekt individuální [40]
|
15
|
Vypracování seminární práce v magisterském studijním programu [5-100]
|
15
|
Kontaktní výuka
|
13
|
Celkem
|
56
|
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
|
Hodnoticí metody
|
|
Vyučovací metody
|
|
|
|
|