|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAN / 9AICL
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAN
/
9AICL
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Integrace všeob. vzděl. př. do výuky AJ
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Integrace všeobecně vzdělávacích předmětů do výuky AJ
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
10
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ne
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ne
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KAN/CAICL
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Tento seminář představí studentům metodické principy a postupy při využití témat ze všeobecně vzdělávacích předmětů a autentických materiálů ve výuce. Studenti taktéž získají odborné znalosti jak vytvářet jazykové pomůcky a využívat je při výuce tak, aby efektivně přispěly nejen k rozvoji jazykových dovedností, ale i získání všeobecného přehledu studentů.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní účast na seminářích, projekt.
|
Obsah
|
problematika CLILu v České republice
principy efektivní integrace obsahu a jazyka
tvorba materiálů
kritéria výběru témat a textů,
výstavba učební jednotky
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Tomlinson B. Developing Materials for Language Teaching.. London, Continuum, 2003.
-
Doporučená:
Byrd P. Material Writer's Guide.. Boston, Heinle & Heinle, 1995.
-
Doporučená:
Tomlinson B. Materials Development in Language Teaching.. New York, CUP, 1998.
-
Doporučená:
Brinton D. & Maste R. New Ways in Content-Based Instruction.. Alexandria, VA, Teachers of English to Speakers of Other Languages, 1997.
-
Doporučená:
Pally M. & Bailey N. Sustained Content Teaching in Academic ESL/EFL: A Practical Approach.. Boston, Houghton Mifflin, 2000.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
nejsou předepsány žádné specifické předpoklady |
|
Výsledky učení
|
|
Hodnoticí metody
|
|
Vyučovací metody
|
|
|
|
|