|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KMO / EMM
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KMO
/
EMM
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Event marketing management
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
1
[HOD/TYD]
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je seznámit studenty s přípravou a realizací eventů. Student si osvojí základní úkoly event marketingu managementu, tj. úkoly při přípravě různých eventu včetně plánu, rozpočtu a projektového řízení, vyhodnocení eventu a jeho uzavření.
|
Požadavky na studenta
|
Zápočet je studentovi udělován za plnění bodovaných aktivit, které jsou zadávány na cvičení nebo přednáškách a vztahují se k obsahu přednášené látky a aktuální situaci v řešené oblasti. Aktivity mohou být ústní či písemné, včetně prezentace výstupů. Aktivity jsou bodovány. Podmínkou pro získání zápočtu je získání alespoň 70% bodů, které mohou být za semestr celkově získány. Na úvodním cvičení předmětu je studentům zprostředkován systém bodového hodnocení pro daný semestr.
Řádný termín pro odevzdání poslední aktivity je poslední den výuky v semestru. V případě nedostatečného bodového zisku budou studentovi zadány opravné aktivity. Je možná právě jedna oprava, termín odevzdání opravných aktivit je konec třetího týdne zkouškového období daného semestru.
Zkouška je písemná (min. 70 % úspěšnost).
Hodnocení:
nevyhověl - méně než 70% bodů v testu
dobře - 70-79% bodů v testu
velmi dobře - 80-89% bodů v testu
výborně - 90%-100% bodů v testu
|
Obsah
|
Teoretický úvod do event marketingu, managementu
Základní typologie eventů
Proces plánování a tvorby event marketingové strategie
Event jako projekt
Zadávání eventu externím dodavatelům
Event controlling
Rizika spojená s eventem
Vývojové tendence a budoucí perspektiva event marketingu
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Lattenberg, Vivien. (2010). Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem : příručka pro organizátory. Brno : Computer Press, Vyd. 1.
-
Základní:
Ziakas, Vassilios. (2017). Event portfolio planning and management : a holistic approach.
-
Základní:
Berners, Philip. (2019). The practical guide to managing event venues.
-
Rozšiřující:
Cavicchi, Alessio; Santini, Cristina. (2017). Food and wine events in Europe : a stakeholder approach.
-
Doporučená:
Jackson, Nigel A.; Angliss, Katie. (2018). A practical guide to event promotion. , First published.
-
Doporučená:
Šindler, Petr. (2003). Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha : Grada Publishing, 1. vyd.
-
Doporučená:
Gerritsen, Dorothé; Olderen, Ronald van. (2014). Events as a strategic marketing tool.
-
Doporučená:
Robinson, Peter,; Wale, Debra. (2010). Events management.
-
Doporučená:
Karlíček, Miroslav. (2016). Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu. , 2., aktualizované a doplněné vydání.
-
Doporučená:
Wynn-Moylan, Peter. (2018). Risk and hazard management for festivals and events.
-
Doporučená:
Saget, Allison. (2012). The event marketing handbook : beyond logistics and planning. [S.l. : s.n.].
-
Doporučená:
Lundberg, Erik; Armbrecht, John,; Andersson, Tommy D.,; Getz, Donald. (2017). The value of events.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
30
|
Příprava na zkoušku [10-60]
|
30
|
Vypracování seminární práce v magisterském studijním programu [5-100]
|
25
|
Příprava prezentace (referátu) [3-8]
|
10
|
E-learning [dáno e-learningovým kurzem]
|
10
|
Celkem
|
105
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
Mít obecné znalosti z oblasti projektového managementu a tvorby rozpočtů. |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
Mít schopnost vytvořit časový plán.
|
Mít schopnost vytvořit základní kalkulaci. |
Prokázat dovednosti práce s výpočetní a prezentační technikou. |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
mgr. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
mgr. studium: do řešení problémůzahrnují úvahu o jejich etickém rozměru, |
mgr. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru., |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
Mít znalosti techniky přípravy a řízení eventů.
|
Mít znalosti moderní trendy v event marketingu a managementu. |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
Plánovat event.
|
Řídit event. |
Aplikovat moderní trendy v event marketingu a managementu. |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
mgr. studium: dle vyvíjejících se souvislostí a dostupných zdrojů vymezí zadání pro odborné činnosti, koordinují je a nesou konečnou odpovědnost za jejich výsledky, |
mgr. studium: samostatně řeší etické problémy, |
mgr. studium: samostatně a odpovědně se rozhodují v nových nebo měnících se souvislostech nebo v zásadně se vyvíjejícím prostředí s přihlédnutím k širším společenským důsledkům jejich rozhodování, |
mgr. studium: plánují, podporují a řídí s využitím teoretických poznatků oboru získávání dalších odborných znalostí, dovedností a způsobilostí ostatních členů týmu, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Písemná zkouška, |
Portfolio, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Písemná zkouška, |
Portfolio, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Písemná zkouška, |
Portfolio, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Přednáška založená na výkladu, |
Cvičení (praktické činnosti), |
Exkurze, soustředění, výuka v terénu, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Samostudium, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Přednáška s demonstrací, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Exkurze, soustředění, výuka v terénu, |
Řešení problémů, |
Skupinová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Přednáška založená na výkladu, |
Přednáška s demonstrací, |
Exkurze, soustředění, výuka v terénu, |
Samostudium, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
|
|
|
|