|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KMO / MINT
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KMO
/
MINT
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Marketing na internetu
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
1
[HOD/TYD]
Cvičení
1
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
91 / -
|
51 / 52
|
1 / 10
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Poznámka
|
Výuka v angličtině pouze pro Double Degree.
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předat základní informace o využívání marketingu na internetu a interpretovat je. Vysvětlit aplikace marketingového mixu na internetu. Naučit analyzovat a navrhovat možnosti propagace firem a jejich produktů na internetu. Objasnit e-business a představit nejnovější trendy v oblasti marketingu na internetu. Procvičit se studenty přípravu realizace e-shopu včetně vytvoření příkladu ve dvojici či v minitýmu a realizovat hodnocení www stránek organizace.
|
Požadavky na studenta
|
Podmínkou udělení zápočtu je získání 10 bodů za seminární práci a aktivní činnost na seminářích.
Uznání seminární práce - evaluace zvolených webových stránek dle doporučené metodiky. (4 body, nutná podmínka).
V aktivitách na seminářích je možné získat 12 bodů (6 bodů je nutná podmínka). Aplikuje se systém bonusu za výbornou práci na seminářích (10 a více bodů + 4)
Seminární práce má jeden řádný termín a jeden opravný.
Aktivity budou specifikovány na Courseware.
Zkouška je písemná testem z obsahu předmětu (přednášky + e-learning), hodnocení: Hodnocení: 90-100 % výborně, 80-89 % velmi dobře, 70-79 % dobře, 69 % a méně nevyhověl
|
Obsah
|
Internet - základní charakteristiky a služby, komunikace na internetu a etika.
Marketing na internetu, výhody a nevýhody marketingu na internetu, specifika marketingového mixu.
Prezentace firem na internetu, klasický, mobilní a responzivní web.
Uživatelé internetu, online zákazník, statistiky pro svět a ČR.
Search Engine Marketing, SEO, on-page a off-page faktory.
PPC, Google Ads, Sklik, Affiliate marketing.
E-commerce, obchodování na internetu, marketingový výzkum na internetu, etika a zákonná omezení marketingu na internetu.
E-mail marketing, RTB, virální marketing, mobilní marketing.
Marketing na sociálních sítích, Facebook a marketing na YouTube.
E-learning pro vzdělávání a servis pro zákazníky aj.
Úvod do marketingového výzkumu na internetu.
Výuka se opírá o řadu případových studií a má kvalitní podporu v e-learningu, kde i u prezenčního studia se předpokládá práce studenta z 1/3 v e-learningu.
Semestrální práce je zaměřena na aplikaci poznatků na reálném příkladu prezentace firmy na www.
|
Aktivity
|
-
Odkaz do: CourseWare:
KMO/MINT
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce KMO/MINT (2023/24, ZS) - Po 08:25-09:10, CD-121
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce KMO/MINT (2023/24, ZS) - Po 09:20-10:05, CD-121
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce KMO/MINT (2023/24, ZS) - St 10:15-11:00, UL-409
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce KMO/MINT (2023/24, ZS) - St 11:10-11:55, UL-409
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce KMO/MINT (2023/24, ZS) - St 12:05-12:50, UL-409
-
Odkaz do Google Classroom: :
Rozvrhová akce KMO/MINT (2023/24, ZS) - St 13:00-13:45, UL-409
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc. (100%),
-
Přednášející:
Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc. (100%),
Ing. Michal Mičík, Ph.D. (100%),
-
Cvičící:
Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc. (100%),
Ing. Michal Mičík, Ph.D. (100%),
Ing. David Prantl, Ph.D. (100%),
|
Literatura
|
-
Základní:
Janouch, Viktor. Internetový marketing, přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk. Brno, 2020. ISBN 978-80-251-5016-0.
-
Základní:
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 14. vyd. Praha : Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.
-
Základní:
Vlastní e-learningový kurz v LMS Unifor..
-
Doporučená:
Kingsnorth, Simon. Digital marketing strategy : an integrated approach to online marketing. Second edition. 2019. ISBN 978-0-7494-8422-4.
-
Doporučená:
Miller, Michael. Internetový marketing s YouTube : průvodce využitím on-line videa v byznysu. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2012. ISBN 978-80-251-3672-0.
-
Doporučená:
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 15e. 2018. ISBN 978-93-325-5718-5.
-
Doporučená:
Semerádová, Tereza; Weinlich, Petr. Marketing na Facebooku a Instagramu : využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky. 1. vydání. 2019. ISBN 978-80-251-4959-1.
-
Doporučená:
Eger, Ludvík; Petrtyl, Jan; Kunešová, Hana,; Mičík, Michal; Peška, Martin. Marketing na internetu. 1. vydání. 2015. ISBN 978-80-261-0573-2.
-
Doporučená:
Burns, Alvin C.; Veeck, Ann; Bush, Ronald F. Marketing research. Eigth edition, global edition. 2017. ISBN 978-1-292-15326-1.
-
Doporučená:
Petrtyl, Jan. Online marketing : vybraná témata. Vyd. 1. V Plzni : Západočeská univerzita, 2014. ISBN 978-80-261-0484-1.
-
Doporučená:
Sauro, Jeff; Lewis, James R. Quantifying the user experience : practical statistics for user research. 2nd edition. 2016. ISBN 978-0-12-802308-2.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Příprava prezentace (referátu) [3-8]
|
10
|
Projekt individuální [40]
|
13
|
E-learning [dáno e-learningovým kurzem]
|
13
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
26
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
16
|
Celkem
|
104
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
využít základní poznatky z marketingu a managementu |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
aplikovat základní ICT dovednosti |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
orientovat se v aplikaci ICT v praxi |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
využívat základní informace z oblasti marketingu na internetu v praxi |
aplikovat zásady prezentace firem na internetu |
orientovat se v oblasti propagace firem a jejich produktů na internetu |
porozumět problematice obchodování na internetu |
orientovat se v možnostech marketingového výzkumu na internetu |
zvažovat nejnovější trendy v oblasti marketingu na internetu |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
zpracovat marketingový plán pro marketing na internetu pro určitý projekt |
realizovat analýzu webových stránek heuristickou metodou |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
orientovat se v problematice trendů komunikace na internetu |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Skupinová prezentace, |
Kombinovaná zkouška, |
Test, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Skupinová prezentace, |
Seminární práce, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Skupinová prezentace, |
Sebehodnocení, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Přednáška s diskusí, |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Projektová výuka, |
Samostudium, |
Prezentace práce studentů, |
Individuální konzultace, |
Přednáška s aktivizací studentů, |
Diskuse, |
Seminární výuka (badatelské metody), |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Prezentace práce studentů, |
Demonstrace dovedností, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Prezentace práce studentů, |
Samostatná práce studentů, |
|
|
|
|