|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KMO / PROMO
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KMO
/
PROMO
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Marketingový projekt
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
58 / 100
|
0 / 200
|
0 / 50
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Poznámka
|
Výuka v angličtině pouze pro Double Degree.
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Naučit studenty vytvořit marketingový projekt, prezentovat výstupy a obhájit zpracované řešení. Procvičit aplikování marketingu v prakticky orientované činnosti - vytváření marketingové projektu. Vysvětlit interdisciplinární přístup při řešení vybraného marketingového úkolu.
|
Požadavky na studenta
|
Podmínkou získání zápočtu je splnění následujících bodů:
a) výběr tématu a sestavení týmu
b) průběžné aktivní konzultace s vedoucím práce
c) vypracování dílčích úkolů na projektu v daných termínech
d) prezentace projektu před komisí s následnou odbornou diskuzí
e) odevzdání finální verze seminární práce/projektu
Termíny pro splnění jednotlivých úkolů a detailní specifikace požadavků k seminárním pracím a finálnímu projektu jsou pro každý semestr specifikovány na Courseware.
|
Obsah
|
Úvodní společná konzultace - metody, postupy, informační zdroje.
Volba tématu a úvodní skupinová konzultace k výběru tématu.
Zpracování seminární práce:
projektový záměr,
postupy řešení
výsledky řešení
Skupinová prezentace projektu v délce 10-15 min a následná odborná diskuze.
Zapracování připomínek z odborné diskuze.
Odevzdání finální verze seminární práce.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
Doc. Ing. Petr Štumpf, Ph.D. (100%),
-
Vede seminář:
Doc. Ing. Petr Cimler, CSc. (100%),
Doc. Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA (100%),
Doc. Ing. Petr Janeček, Ph.D. (100%),
Ing. Eliška Kochová (100%),
Mgr. Hana Ovesleová, Ph.D. (100%),
Ing. Lukáš Pichlík, MBA (100%),
Ing. David Prantl, Ph.D. (100%),
Ing. Tomáš Sadílek, Ph.D. (100%),
Doc. Ing. Petr Štumpf, Ph.D. (100%),
Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D. (100%),
magistr Liuba Turchyn, kand.ekon.věd, dipl.spec. (100%),
|
Literatura
|
-
Základní:
Kotler, Philip. Marketing management. 15e. Noida, 2018. ISBN 978-93-325-5718-5.
-
Základní:
Doležal, Jan. Projektový management: Komplexně, prakticky a podle světových standardů. Praha, 2016. ISBN 978-80-247-5620-2.
-
Rozšiřující:
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
-
Rozšiřující:
Blažková, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha : Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1535-3.
-
Rozšiřující:
Kotler, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
-
Rozšiřující:
Pokorná, G. Modul Projekty, jejich tvorba a řízení. UP Olomouc.
-
Rozšiřující:
Meredith, Jack R.; Mantel, Samuel J. Project management : a managerial approach. 7th ed. Hoboken : John Wiley & Sons, 2009. ISBN 978-0-470-22621-6.
-
Rozšiřující:
Svozilová, Alena. Projektový management. Praha : Grada, 2006. ISBN 80-247-1501-5.
-
Rozšiřující:
Doležal, Jan. Projektový management podle IPMA. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2848-3.
-
Rozšiřující:
Rosenau, Milton D. Řízení projektů. Brno : Computer Press, 2007. ISBN 978-80-251-1506-0.
-
Doporučená:
Nicholas, John M.; Steyn, Herman. Project management for engineering, business and technology. 4th ed. London : Routledge, 2012. ISBN 978-0-08-096704-2.
-
Doporučená:
&. Viz literatura předmětů oboru. &.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Projekt individuální [40]
|
40
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
28
|
Příprava prezentace (referátu) [3-8]
|
10
|
Celkem
|
104
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
znát základy marketingu a managementu a podnikové ekonomiky |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
pracovat v týmu
|
plnit týmovou roli |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
bc. studium: uplatňuje při řešení problémů vhodné metody a dříve získané vědomosti a dovednosti, kromě analytického a kritického myšlení využívá i myšlení tvořivé s použitím představivosti a intuice, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
znát základní marketingové principy |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
aplikovat marketing v prakticky orientované činnosti |
uplatnit zkušenosti z marketingu a dalších disciplín pro zpracování uceleného marketingového projektu |
pomocí interdisciplinárního přístupu realizovat řešení zvoleného, úzce vymezeného, marketingového úkolu |
prezentovat zpracovanou studii a obhájit přijaté řešení |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Seminární práce, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Seminární práce, |
Výstupní projekt, |
Skupinová prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Výstupní projekt, |
Průběžné hodnocení, |
Seminární práce, |
Skupinová prezentace, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Samostatná práce studentů, |
Samostudium, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Řešení problémů, |
Projektová výuka, |
Skupinová konzultace, |
Diskuse, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Diskuse, |
Skupinová konzultace, |
Projektová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Řešení problémů, |
|
|
|
|