|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / AB3
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
AB3
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Angličtina B3
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
55 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
15
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Kurz připravuje studenty, kteří nestudují angličtinu jako obor, na výstupní úroveň A2 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
|
Požadavky na studenta
|
Požadavky na zápočet:
maximálně 4 absence za semestr na seminářích, splnění 3 úkolů na 60%, prezentace.
Požadavky musí být splněny do konce výuky v daném semestru.
Pokud student nemůže z nějakého důvodu splnit požadavky v daném rozsahu, informuje o důvodech vyučujícího do konce druhého
|
Obsah
|
1. Course information. U1 - Animals in danger. Risks of extinction. Describing events in the present.
2. U1 - How the vulture became the victim. Why I love vultures - TED talk video. Presentation skills - signposting with questions.
3. U2 Family ties. Future plans and arrangements.
4. U2 - A passion for genealogy. The word's largest family reunion - TED talk video. Presentation skills - Personalizing a presentation.
5. U3 - Describing stories. Interview with an author. Defining relative clauses.
6. U3 - A word in books. My year reading a book from every country - TED talk video. Presentation skills - Closing a presentation.
7. U4 - Music. A traditional singer. Countable and uncountable nouns.
8. U4 - Music and the brain. Why I take the piano on the road - TED talk. Presentation skills - Providing background information.
9. U5 - Design elements. Prepositions and adverbs of place.
10. U5 - Symbol of a city. The worst-designed thing you have ever noticed - TED talk. Presentation skills - Numbering key points. Students' presentations.
11. U6 - Inspiring people. Reported speech. Students' presentations.
12. U6 - Inspiring lives. How a boy became an artist - TED talk. Presentation skills - Using voice effectively. Students' presentations.
13. Course evaluation.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
Mgr. Vendula Kokošková (100%),
-
Cvičící:
Mgr. Svatava Heinlová, Ph.D. (100%),
Mgr. Radmila Holubová (100%),
Mgr. Markéta Jansová (100%),
Mgr. Vendula Kokošková (100%),
Mgr. Jitka Ramadanová, Ph.D. (100%),
Mgr. Stanislav Rychtařík (100%),
magistra Justyna Sieradzan (100%),
M.A. Bartlomiej Wróblewski (100%),
|
Literatura
|
-
Základní:
Bohlke David with Stephanie Parker. Keynote Pre-intermediate Student's Book. Velká Británie, 2017. ISBN 978-1-337-27392-3.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
16
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
10
|
Celkem
|
52
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
rozlišit přítomný prostý a průběhový čas |
identifikovat předpřítomný čas |
identifikovat přítomné, minulé a budoucí časy slovesa BE |
rozlišit základní předložky časové a místní |
identifikovat základní tvary modálních sloves |
identifikovat druhý a třetí stupeň přídavných jmen |
rozlišit používání vazby going to a will pro vyjádření budoucnosti |
identifikovat všechny tři tvary nepravidelných sloves |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
charakterizovat členy rodiny |
popsat základní vybavení domu |
popsat vizáž člověka |
popsat svůj běžný den |
vyprávět v minulosti a budoucnosti |
popsat různé druhy jídla a pití |
vyprávět o svých zvycích v minulosti |
popsat svoje pocity |
stručně charakterizovat životní prostředí |
popsat svoje koníčky |
popsat práci nebo studium |
napsat stručnou žádost |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
popsat události v přítomnosti |
identifikovat budoucí časy |
identifikovat vztažné věty |
rozlišit počitatelná a nepočitatelná podstatná jména |
charakterizovat některé prezentační dovednosti |
rozlišit přítomný prostý a průběhový čas |
rozlišit výrazy množství |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
charakterizovat ohrožené druhy zvířat |
popsat rizika vyhynutí |
správně strukturovat prezentaci |
popsat rodinnou historii |
popsat rodinné vztahy |
vytvořit rodokmen |
napsat krátký test o ohroženém druhu zvířat |
napsat krátké pozvání na rodinnou sešlost |
popsat knihu |
ukončit prezentaci |
charakterizovat hudební styly |
popsat hudební dílo |
poskytnout doplňující informace v prezentaci |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: dle rámcového zadání a přidělených zdrojů koordinují činnost týmu, nesou odpovědnost za jeho výsledky, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Formativní hodnocení, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Formativní hodnocení, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Formativní hodnocení, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Výuka podporovaná multimédii, |
Skupinová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Seminární výuka (badatelské metody), |
Kooperativní výuka, |
Cvičení (praktické činnosti), |
E-learning, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Diskuse, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Skupinová výuka, |
Samostudium, |
Diskuse, |
|
|
|
|