|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / APE4
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
APE4
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Angličtina pro FPE 4
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
16 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ne
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ne
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Kurz je určen pro studenta pedagogické fakulty a navazuje na kurz UJP/APE3. Cílem kurzu je vybavit studenty, kteří nestudují angličtinu jako obor, kompetencemi úrovně B1 podle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
|
Požadavky na studenta
|
Požadavky na zápočet:
maximálně 3 absence za semestr na seminářích, splnění 3 úkolů na 60%, prezentace.
Požadavky musí být splněny do konce výuky v daném semestru.
Pokud student nemůže z nějakého důvodu splnit požadavky v daném rozsahu, informuje o důvodech vyučujícího do konce druhého týdne výuky.
|
Obsah
|
1. Course information. Unit 7 - TED TALK - What I've learned from my autistic brothers. Present.skills - Being concise.
2. Unit 7 - Present perfect x Past simple. Encouraging diversity. A job interview. Writing a CV.
3. Unit 8 - TED TALK - A skateboard, with a boost. Presentation skills - Signposting. Predictions with will and might.
4. Unit 8 - Describing devices. Phrases in telephoning. Writing short emails.
5. Unit 9 - TED TALK - How to tie your shoes. Presentation skills - Demonstrating. Zero and first conditional.
6. Unit 9 - Getting the basics right. Practical solutions. Giving instructions. Writing an email to a visitor.
7. Unit 10 - TED TALK - How we can eat our landscapes. Present.skills-Being straightforward. The passive.
8. Unit 10 - Big rise in greenhouse emissions. Food. In a restaurant. Writing - A description of a system.
9. Unit 11 - TED TALK - Life at 30,000 feet. Presentation skills-Dealing with questions. Modal verbs.
10. Unit 11 - Famous quotes. Problems solving. Writing - Posting advice on a forum.
11. Unit 12 - TED TALK - How to succeed? Get more sleep. Presentation skills-Using humour. Second conditional.
12. Unit 12 - Health and well-being news. Time wasting. Writing a reply to an enquiry.
13. Course evaluation.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Dummett, Paul; Stephenson, Helen; Lansford, Lewis. Keynote Intermediate Student's Book. .
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Příprava prezentace (referátu) [3-8]
|
10
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
16
|
Celkem
|
52
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
rozlišit přítomný čas prostý a průběhový |
identifikovat počitatelná a nepočitatelná podstatná jména |
rozlišit minulý čas prostý a průběhový |
identifikovat druhý a třetí stupeň přídavných jmen |
identifikovat předpřítomná čas prostý a průběhový |
rozpoznat slovesné vzory s -ing nebo infinitivem |
rozlišit formální a neformální email |
identifikovat předpřítomný čas |
rozlišit podmětnou a předmětnou otázku |
identifikovat marketingová slovní spojení |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
popsat různé druhy profesí, kariéru |
popsat studia |
diskutovat na téma trendy, zvyky |
adekvátně začít a ukončit prezentaci |
vysvětlit finanční záležitosti |
používat gesta při prezentaci |
sdělit svůj názor, zeptat se na názor |
vést nezávaznou konverzaci |
napsat formální i neformální email |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
rozlišit předpřítomný a minulý čas |
rozlišit použití will a might pro předvídání |
rozlišit první a druhý kondicionál |
rozlišit činný a trpný rod |
vyjmenovat některá frázová slovesa |
pojmenovat druhy jídla |
vyjmenovat modální slovesa |
rozlišit slovní spojení s make a do |
analyzovat problém a navrhnout řešení |
vyjmenovat přídavná jména týkající se tématu well-being |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
napsat životopis |
plynule přecházet z tématu na jiné téma |
absolvovat pracovní pohovor |
vysvětlit možnosti uvedení produktu na trh |
popsat osobní vlastnosti |
shrnout informace ze složitějšího odborného textu |
popsat zařízení |
poradit si s neznámými slovíčky |
provést telefonický hovor |
vysvětlit mezikulturní povědomí |
napsat krátký email |
různými způsoby vyjádřit pozitivní postoje |
porozumět rychlé řeči |
vystihnout hlavní myšlenky debaty |
dávat pokyny |
interpretovat názor na work-life balance |
doložení klíčových bodů pomocí slidů |
objednat si jídlo v restauraci |
reagovat na otázky při prezentování |
zveřejnit radu na fóru |
přizpůsobit prezentaci publiku |
napsat odpověď na dotaz |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Formativní hodnocení, |
Test, |
Individuální prezentace, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Ústní zkouška, |
Formativní hodnocení, |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Test, |
Individuální prezentace, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Seminární práce, |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Vzájemné hodnocení studentů, |
Formativní hodnocení, |
Test, |
Ústní zkouška, |
Individuální prezentace, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Skupinová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Kooperativní výuka, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Diskuse, |
Kooperativní výuka, |
Skupinová výuka, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Samostatná práce studentů, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
E-learning, |
Výuka podporovaná multimédii, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Demonstrace dovedností, |
Samostatná práce studentů, |
Skupinová výuka, |
Kooperativní výuka, |
Diskuse, |
|
|
|
|