|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UJP / AU1
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UJP
/
AU1
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Angličtina pro umělce 1
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
17 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
15
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem kurzu je vybavit studenty, kteří se zajímají o umění, jazykovými kompetencemi A2 dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky. Kurz poskytne rozšíření slovní zásoby z okruhu umění a designu.
|
Požadavky na studenta
|
Podmínky, které musí student splnit do konce výuky v daném semestru (viz harmonogram akademického roku ZČU), pokud není uvedeno jinak v obsahu předmětu, na Moodlu nebo v Google Classroom:
Povinná docházka - 8 povolených absencí (u obou vyučujících dohromady)
Obecná část (Sieradzan - Teacher 1) - splnění 5 quizů na Moodle (úspěšnost min 60 %)
Odborná část (Hartman - Teacher 2) - 3 příspěvky do fóra na Moodle
------------------------------------------------------------------------
Zápočet probíhá formou závěrečného ústního pohovoru s vyučujícím (Teacher 2) na jedno z probraných témat.
Studentům, kteří předloží mezinárodně uznávaný certifikát o dosažené jazykové kompetenci min. B2 dle CEFR, může být uznána obecná část předmětu (Teacher 1).
|
Obsah
|
Teacher 1 (T1), Teacher 2 (T2)
1.
T1: Introduction. Forming questions.
T2: Introduction. Information about what we do and who we are
2.
T1: Subject questions. Jobs. Quiz 1 - forming different questions
T2: Frequency adverbs and expressions. Time to relax
3.
T1: Echo answers. Leisure.
T2: Kinds of art
4.
T1: Past simple. Life story. Quiz 2 - Past Simple
T2: Describing a picture; Deadline: Forum 1 submission
5.
T1: Past continuous. Important moments.
T2: Colors
6.
T1: Past Simple and Past Continuous - comparison. Storytelling. - Quiz 3 - Past Simple, Past Continuous
T2: Shapes
7.
T1: Modals part 1. Employment. Deadline: Quizzes 1-3
T2: Sketching and drawing
8.
T1: Modals part 2. Work. Quiz 4 - Modals
T2: Agreement, disagreement; Deadline: Forum 2 submission
9.
T1: Present Perfect - introduction. Apologies.
T2: Visiting a museum
10.
T1: Present perfect and Past Simple - comparison. Film genres. Quiz 5 - Present Perfect, Past Simple
T2: Television
11.
T1: Word formation. Music genres. Deadline: Quizzes 4-5
T2: Review
12.
T1: Revision
T2: Credit testing; Deadline: Forum 3 submission
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Dolejš, J., Benešová, B. English for Artists 1.
-
Základní:
Tims, Nicholas; Redston, Chris; Cunningham, Gillie. Face2face : pre-intermediate : workbook. Cambridge : Cambridge University Press, 2005. ISBN 0-521-61397-3.
-
Základní:
Tims, Nicholas; Redston, Chris; Cunningham, Gillie. Face2face: pre-intermediate: student´s book.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
40
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
20
|
Celkem
|
112
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
- identifikovat gramatické časy (přítomné, minulé) |
- rozlišit strukturu otázek a záporů ve všech základních časech |
- identifikovat podstatná a přídavná jména, zájmena, slovesa a příslovce |
- vyjmenovat minulé časy a příčestí minulé běžně používaných sloves |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
- tvořit věty v časech přítomných a minulých |
- tvořit otázky v časech přítomných a minulých |
- zdůvodnit výběr gramatického času |
- používat modální slovesa |
- strukturovat krátný text (např. krátké vypravování) |
- interpretovat krátký text (1-2 odstavce) |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: používá s porozuměním odborný jazyk a symbolická a grafická vyjádření informací různého typu, |
mgr. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
Obecná část
identifikovat otázku a její strukturu |
rozlišovat otázky podmětné a otázky na jiné větné členy |
rozlišovat otázky zjišťovací a doplňkové |
identifikovat "echo anwers" (odpověď na zjišťovací otázku, např: Did you go to the cinema? - Yes, I did.)
|
identifikovat tázací dovětky |
rozlišit minulý čas prostý a průběhový
|
identifikovat přítomný čas průběhový
|
identifikovat předpřítomný čas
|
vyjmenovat modální slovesa
|
identikovat kořen slova a předpony a přípony
|
vyjmenovat slova týkající se práce, zaměstnání, zábavy, filmových a hudebních žánrů, televize
|
vyjmenovat frekvenční příslovce |
Odborná část
vyjmenovat umělecké profese |
vyjmenovat druhy umění a základní slovní zásobu týkající se umění |
vyjmenovat předložky a fráze používané pro popsání obrázků (in the top left corner, in the background, above, apod.) |
vyjmenovat barvy
|
vyjmenovat primární, sekundární a doplňkové barvy a rozlišit výrazné / tlumené barvy a chromatické / achromatické barvy
|
vyjmenovat 2D a 3D tvary |
vyjmenovat základní techniky stínování
|
pojmenovat části muzea / galerie a toho, co je vystavováno |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
Obecná část
správně tvořit otázky na podmět i na ostatní větné členy |
správně používat "echo answers" - krátké odpovědi na zjišťovací otázky (např: have you seen? Yes, I have. Are you? No, I'm not, apod.) |
správně užívat minulý čas prostý a průběhový
|
správně tvořit tázací dovětky
|
formulovat omluvy
|
vyjádřit souhlas a nesouhlas
|
správně tvořit věty v předpřítomném čase a užívat ho ve vhodných situacích
|
správně užívat modální slovesa
|
tvořit nová slova s použitím předpon a přípon
|
Odborná část
představit sebe a obor svého studia |
vysvětlit rozdíl mezi technikami stínování
|
naplánovat návšťevu do muzea/galerie a představit ji ostatním |
popsat obraz |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
mgr. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Individuální prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Individuální prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Skupinová výuka, |
Diskuse, |
Seminární výuka (badatelské metody), |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Skupinová výuka, |
Diskuse, |
Seminární výuka (badatelské metody), |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Výuka podporovaná multimédii, |
Demonstrace dovedností, |
Skupinová výuka, |
Diskuse, |
Seminární výuka (badatelské metody), |
|
|
|
|