|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAJ / AW2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAJ
/
AW2
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Angličtina pro podnikovou praxi 2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
8
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem kurzu je vybavit studenty jazykovými kompetencemi úrovně B2/C1 podle společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
Studenti se seznámí se specifickými jazykovými potřebami pracovního prostředí.
|
Požadavky na studenta
|
Plnění úkolů. Zápočtový test.
|
Obsah
|
1. týden Introduction
2. týden Units 21, 22 - Avoiding misunderstandings, Thank you for your order. - Dealing with cultural differences, Dealing with problems with orders
3. týden Units 23, 24 - What are our views?, Thank you for coming! - Different kind of meetings, Discussing ideas and exchanging opinions
4. týden Units 25, 26 - The first item on the agenda is?, We need to come to an agreement. - Working with an agenda, Taking part in larger meetings with a chairperson
5. týden Units 27, 28 - When does Yes mean Yes?, We need to meet? - Different styles of negotiating, Simulating a series of meetings
6. týden Units 29, 30 - Make yourself at home!, What shall we talk about? - Receiving visitors, Making people feel at home, Giving and receiving gifts, Small talks, Socializing
7. týden Revision
8. týden Units 31, 32 - Would you like to join me for diner?, How do I get there? - Deciding where to eat, Explaining routes
9. týden Units 33, 34 - Do you have a room available?, When things go wrong. - Arranging hotel accommodation, Dealing with travel and accommodation problems
10. týden Units 35, 36 - About the company, Let me demonstrate more - Explaining the history and structure of a copany, Explaining what to do
11. týden Units 37, 38 - How does it work?, Features and benefits. - Describing processes and procedures, Marketing and advertising
12. týden Units 39, 40 - Giving presentations, A great new product! - Preparing and giving presentation, Product development
13. týden Zápočtový týden
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
26
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Celkem
|
52
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
žádné podmiňujcí předměty |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
student - je vybaven slovní zásobou potřebnou pro vedení firemních porad - prezentuje výrobky firmy, vysvětluje funkci výrobků - předvádí prezentaci firmy - jedná s obchodním partnerem mimo pracovní prostředí |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Individuální prezentace, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Výuka podporovaná multimédii, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Demonstrace dovedností, |
Skupinová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Prezentace práce studentů, |
Diskuse, |
|
|
|
|