|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAN / 9ADL
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAN
/
9ADL
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Literatura pro děti a mládež
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
8
[HOD/SEM]
Seminář
8
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KAN/CADL
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je seznámit studenty s nejznámějšími díly dětské literatury v anglickém jazyce a s metodami využívání dětské literatury ve výuce angličtiny. Přednášky jsou rozčleněny do těchto tematických celků: literatura pro nejmenší; pohádky, mýty, legendy a bajky; dětská poezie; tajemné zahrady v britské literatuře; obraz školy v dětské literatuře; nadpřirozeno v dětské literatuře; imaginární světy v dětské literatuře; dobrodružná literatura. Přípravou na semináře je vlastní četba studentů, jak klasických děl dětské literatury, tak knih současných autorů. Každý student si vybere jednu z přečtených knih, a představí ji v semináři společně s aktivitami, které připraví pro použití s žáky ZŠ v rámci své pedagogické praxe.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní účast na seminářích, čtenářský deník, prezentace jedné knihy s aktivitami.
|
Obsah
|
-
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Brown S. Focus on European Fairy Tales.. London, Macmillan Publishers Ltd., 1992.
-
Doporučená:
Hunt P. Literature for Children. Contemporary Criticism.. London, Routledge, 1992.
-
Doporučená:
Meek M., Warlow A. and G. Barton. The Cool Web. The Pattern of Children's Reading.. London, The Bodley Head, 1977.
-
Doporučená:
Carpenter H. & Prichard M. The Oxford Companion to Children´s Literature.. Oxford, OUP, 1994.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
nejsou předepsány žádné specifické předpoklady |
|
Výsledky učení
|
|
Hodnoticí metody
|
|
Vyučovací metody
|
|
|
|
|