|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAN / 9ARAP
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAN
/
9ARAP
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Akademické psaní
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ne,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
6
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KAN/9APJ1
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Rozvinout schopnost aktivně používat anglický jazyk v oblasti gramatiky, slovní zásoby a fonetiky na úrovni směřující k B2 v oblasti psaní, čtení, poslechu a mluvení.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní účast, plnění dílčích úkolů, dílčí a souhrnný test
|
Obsah
|
vymezení tématu
rozvíjení hlavní myšlenky
návaznost odstavců
koheze textu
používání odborných citací v textů.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Clive Oxenden, Christina Latham-Koenig. New English File, Upper-Intermediate, MultiPACK B. Oxford University Press, 2008.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
40
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
20
|
Kontaktní výuka
|
36
|
Celkem
|
96
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
aPJ |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
studenti jsou schopni rozumět hlavním myšlenkám vysloveným spisovným jazykem o běžných tématech, se kterými se setkává v práci, ve škole, ve volném čase atd., smyslu mnoha rozhlasových a televizních programů týkajících se současných událostí nebo témat souvisejících s oblastmi osobního či pracovního zájmu, pokud jsou vysloveny přiměřeně pomalu a zřetelně rozumět textům, které obsahují slovní zásobu často užívanou v každodenním životě nebo které se vztahují k jeho práci, popisům událostí, pocitů a přáním v osobních dopisech. komunikovat v situacích, které mohou nastat při cestování v oblasti, kde se tímto jazykem mluví, bez přípravy se zapojit do hovoru o tématech, která jsou mu známá (např. rodiny, zálib, práce, cestování a aktuálních událostí). jednoduchým způsobem spojovat fráze, aby popsali své zážitky a události, odůvodnit a vysvětlit své názory a plány, vyprávět příběh nebo přiblížit obsah knihy či filmu a vylíčit své reakce napsat jednoduché souvislé texty na témata, která dobře zná nebo která ho osobně zajímají a psát osobní dopisy popisující zážitky a dojmy |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Demonstrace dovedností, |
Skupinová výuka, |
Samostudium, |
Diskuse, |
|
|
|
|