|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAN / 9ARM4
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAN
/
9ARM4
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Didaktika 4 pro SŠ
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ne,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
18
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Nahrazovaný předmět
|
KAN/CARM4
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je osvojit si základní principy práce jednak s různými typy studentů, jednak s různými typy materiálů, a seznámit se s nutností neustálého profesního růstu a možnostmi dalšího vzdělávání. Předmět se zaměřuje na následující oblasti: příprava učebního plánu, výběr a hodnocení učebních materiálů, kritéria pro výběr učebnic, autentické materiály. Individuální rozdíly mezi žáky, styly a strategie učení, výchova žáků k samostatnosti při studiu, Společný evropský referenční rámec pro jazyky, Evropské jazykové portfolio, teorie "Interlanguage", motivace, výuka angličtiny v heterogenních třídách, vč. žáků se specifickými poruchami učení, užití diktátu ve výuce angličtiny, profesní růst učitele.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní účast na seminářích, týmový project, portfolio materiálů.
|
Obsah
|
Reflexe plánování a vedení výuky
Krizové okamžiky ve výuce aj a jejich řešení
Profesní růst
Mentoring
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Dyslexia in the Primary Classroom.. London, BBC Worldwide, 1999.
-
Doporučená:
Bohuslavová, Libuše. Evropské jazykové portfolio : pro studenty ve věku 15-19 let v České republice. Praha : Scientia, 2002. ISBN 80-7183-259-6.
-
Doporučená:
Cunningsworth A. Choosing Your Coursebook.. Oxford, Heinemann, 1995.
-
Doporučená:
Brown D. H. Principles of Language Learning and Teaching.. Hemel Hempstead, Prentice Hall International, 1987.
-
Doporučená:
Fried - Booth D. Project Work.. Oxford, OUP, 1986.
-
Doporučená:
Kolektiv. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání : (se změnami provedenými k 1.9. 2007). Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2007.
-
Doporučená:
Cook V. Second Language Learning and Language Teaching.. London,Edward Arnold, 1991.
-
Doporučená:
Crombie M. Specific Learning Difficulties (Dyslexia). A Teacher's Guide.. Glasgow, University of Strathclyde, 1994.
-
Doporučená:
Windeatt S., Hardisty D. and Eastment D. The Internet.. Oxford, OUP, 2000.
-
Doporučená:
Fortscue S. & Jones C. Using computers in the Language Classroom.Harlow, Longman 1987.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
nejsou předepsány žádné specifické předpoklady |
|
Výsledky učení
|
|
Hodnoticí metody
|
|
Vyučovací metody
|
|
|
|
|