|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAN / AICLE
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAN
/
AICLE
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Integrace všeob. vzděl. př. do výuky AJ
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Integrace všeobecně vzdělávacích předmětů do výuky AJ
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / 15
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
KAN/AICL
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Studenti se seznámí s principy efektivního obsahově a jazykově integrovaného učení a osvojí si postupy tvorby obsahově a jazykově integrované učební jednotky.
|
Požadavky na studenta
|
Samostatné práce/dílčí úkoly - týdenní četba (2-3) textů a odevzdání písemných úkolů vycházejících z této četby
Projekt
Aktivní účast na seminářích a podílení se na práci ve skupinách
|
Obsah
|
CLIL (Content and Language Integrated Learning)
Rámec pro plánování a organizaci učební jednotky integrující obsah a jazyk
Plánování obsahových a jazykových cílů
Metody práce a hodnocení
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Echevarria J., Vogt, M. E., & Short D. J. (Eds.). Making content comprehensible for English language learners: The SIOP model (3rd ed.). Boston, MA: Allyn & Bacon., 2008.
-
Doporučená:
McCloskey, M.L., & Levine, L. N. Teaching learners of English in mainstream classrooms. Boston: Pearson Education., 2008.
-
Doporučená:
Mehisto, P., Frigols, & Marsh, D. Uncovering CLIL.. United Kingdom: Macmillan, 2008.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
15
|
Kontaktní výuka
|
24
|
Projekt individuální [40]
|
40
|
Vypracování seminární práce v magisterském studijním programu [5-100]
|
50
|
Celkem
|
129
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
studenti by měli mít základní přehled o didaktických principech výuky anglického jazyka |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
studenti by měli být schopni, za asistence vyučujícího nebo skupiny, postavit vyučovací jednotku tak, aby odpovídala stanoveným cílům |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
studenti jsou schopni: Vysvětlit význam základních termínů z oblasti obsahově a jazykově integrovaného učení. |
Popsat rozdíly mezi výukou cizího jazyka, jiného předmětu ve výuce cizího jazyka a výukou, která integruje obsah a jazyk. |
Popsat efektivní postupy plánování a vedení integrované výuky obsahu a jazyka. |
Zhodnotit výukové postupy na základě kriterií efektivní práce s obsahem v cizím jazyce. |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
studenti jsou schopni: vytvořit učební jednotku, která má jak cíle obsahové tak jazykové a splňuje didaktické postupy vedoucí k jejich naplnění včetně nástrojů hodnocení. |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Průběžné hodnocení, |
Výstupní projekt, |
Individuální prezentace, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Individuální prezentace, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Řešení problémů, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Demonstrace dovedností, |
Kooperativní výuka, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
Seminární výuka (badatelské metody), |
|
|
|
|