|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAN / AOZS
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAN
/
AOZS
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Výuka angl. na odbor. zaměřených školách
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Studenti se seznámí s problematikou výuky odborné angličtiny (ESP) na středních odborných školách a následně tyto poznatky aplikují při plánování hodin a tvorbě výukových materiálů.
|
Požadavky na studenta
|
Samostatné práce/dílčí úkoly, např. týdenní četba (2-3) textů a odevzdání písemných úkolů vycházejících z této četby
Projekt
Aktivní účast na seminářích a podílení se na práci ve skupinách.
|
Obsah
|
Tento seminář představí studentům metodické principy a postupy při výuce odborně zaměřené angličtiny (English for specific purposes - ESP). Studenti se seznámí s analýzou potřeb studentů, jako základním východiskem ESP, a její následnou aplikací při plánování a organizaci výuky. Studenti taktéž získají odborné znalosti jak prakticky realizovat výuku ESP v kontextu českého prostředí, vytvářet výukové materiály a využívat je při výuce tak, aby efektivně přispěly k rozvoji odborných jazykových dovedností a znalostí. V rámci semináře studenti získají i přehled o výukových materiálech v oblasti ESP.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Dudley-Evans, T. & M. J. St. John. Developments in English for specific purposes: A multi-disciplinary approach. New York, 1998.
-
Doporučená:
Orr, T. English for specific purposes.. Alexandria, VA, 2002.
-
Doporučená:
Harwood, N. English language teaching materials: Theory and practice.. Cambridge, 2010.
-
Doporučená:
Basturkmen, H. Ideas and options in English for specific purposes. Mahwah, NJ, 2005.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Projekt individuální [40]
|
30
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Celkem
|
56
|
|
Předpoklady
|
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
popsat základní východiska ESP |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
udělat analýzou potřeb studentů |
aplikovat poznatky z analýzy potřeb při plánování a organizaci výuky |
vytvořit výukové materiály a využívat je při výuce tak, aby efektivně přispěly k rozvoji odborných jazykových dovedností a znalostí |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Průběžné hodnocení, |
Výstupní projekt, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Řešení problémů, |
Skupinová výuka, |
Kooperativní výuka, |
Samostudium, |
Samostatná práce studentů, |
Diskuse, |
|
|
|
|