|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAN / AVMD
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAN
/
AVMD
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Výuka angličtiny dětí mladšího škol.věku
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Výuka angličtiny dětí mladšího školního věku
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
12 / -
|
0 / 10
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem tohoto předmětu je seznámit studenty s principy a přístupy výuky angličtiny dětí mladšího školního věku.
|
Požadavky na studenta
|
Povinná aktivní účast na seminářích,
dvě písemné seminární práce,
portfolio výukových materiálů.
|
Obsah
|
Současné přístupy k výuce a učení se cizímu jazyku dětí mladšího školního věku.
Počáteční výuka jazykových prostředků a poslechu s porozuměním cizojazyčného projevu; mluvení s oporou; počáteční čtení cizojazyčného textu; počáteční cizojazyčný písemný projev; integrace dovedností.
Využití mezipředmětových vztahů.
Využití her, příběhů, písní, rýmů a dramatických aktivit v hodinách angličtiny.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
Studentům je k dispozici kurz v Google Classroom se všemi podstatnými informacemi a materiály.
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
SLATTERY, M. & WILLIS, J. English for Primary Teachers: a handbook of activities and classroom language.. Oxford: Oxford University Press,, 2001. ISBN 0-19-437563-3.
-
Doporučená:
CAMERON, L. & MCKAY, P. Bringing creative teaching into the young learner classroom. Oxford: Oxford University Press,, 2010. ISBN 987-0-19-442248-2.
-
Doporučená:
OLIVER, R. & PHILP, J. Focus on Oral Interaction.. Oxford: Oxford University Press,, 2014. ISBN 978-0-19-400084-0.
-
Doporučená:
SLATTERY, M. Teaching with Bear. Oxford: Oxford University Press,, 2008. ISBN 978-0-19-443306-8.
-
Doporučená:
PINTER, A. Teaching Young Language Learners. Oxford: Oxford University Press,, 2006. ISBN 0-19-442207-0.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
22
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
4
|
Vypracování seminární práce v magisterském studijním programu [5-100]
|
30
|
Celkem
|
56
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
studovat učitelský obor;
užívat angličtinu na minimální jazykové úrovni B2 SERRJ (viz Společný evropský referenční rámec pro jazyky) |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
seznámit se se specifiky práce s malými dětmi; seznámit se se vzdělávací dokumenty závazné pro výuku angličtiny na 1. stupni ZŠ. |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
analyzovat vzdělávací program (RVP ZV - 1.stupeň) z hlediska. očekávaných výstupů učení žáka a učiva);
správně posoudit a interpretovat potřeby a schopnosti žáků a vybrat odpovídající techniky a postupy výuky;
navrhnout vyučovací hodiny angličtiny různých témat se zaměřením na rozvoj všech řečových dovedností a jazykových prostředků;
navrhnout praktické činnosti s využitím maňáska, příběhů, písní, rýmů a her.
|
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
mgr. studium: dle vyvíjejících se souvislostí a dostupných zdrojů vymezí zadání pro odborné činnosti, koordinují je a nesou konečnou odpovědnost za jejich výsledky, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Portfolio, |
Sebehodnocení, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Portfolio, |
Průběžné hodnocení, |
Sebehodnocení, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Portfolio, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
|
|
|
|