|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KFE / BALP
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KFE
/
BALP
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Balneoprovozy
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
20 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Seznámit posluchače se specifiky lázeňských provozů. Především formou exkurzí pak představit vybraná lázeňská pracoviště se zaměřením na různé léčivé zdroje.
|
Požadavky na studenta
|
100% účast na exkurzích, test s 75% úspěšností.
|
Obsah
|
1. Exkurze do lázeňského pracoviště (Lázně Františkovy Lázně)
2. Exkurze do lázeňského pracoviště (Lázně Jáchymov)
3. Exkurze do lázeňského pracoviště (Konstantinovy Lázně)
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Jandová, Dobroslava. Balneologie. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2820-9.
-
Doporučená:
Watson, Tim. Electrotherapy : evidence-based practice. 12th ed. Edinburgh : Elsevier Churchill Livingstone, 2008. ISBN 978-0-443-10179-3.
-
Doporučená:
Ipser, J., Přerovský K. Fysiatrie. Praha: Avicenum, 1972.
-
Doporučená:
Poděbradský, Jiří a Vařeka, Ivan. Fyzikální terapie I. Praha, 1998. ISBN 80-7169-661-7.
-
Doporučená:
Poděbradský, Jiří a Vařeka, Ivan. Fyzikální terapie II. Praha, 1998. ISBN 80-7169-661-7.
-
Doporučená:
ČESKO. Vyhláška č. 267/2012 Sb. Vyhláška o stanovení Indikačního seznamu pro lázeňskou léčebně rehabilitační péči o dospělé, děti a dorost..
-
Doporučená:
Škapík, Miroslav. Využití balneoterapie ve vnitřním lékařství. 1. vyd. Praha : Grada, 1994. ISBN 80-7169-130-5.
-
Doporučená:
Capko, Ján. Základy fyziatrické léčby. Praha : Grada, 1998. ISBN 80-7169-341-3.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
30
|
Účast na exkurzi [reálný počet hodin - max. 8h/den]
|
24
|
Celkem
|
54
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
student/ka porozumí specifikům lázeňské léčby a doporučí dle indikace, lázeňského místopisu a přírodního léčivého zdroje vhodné lázeňské zařízení pro konkrétního klienta |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
student/ka vyjmenuje lázeňská pracoviště vzhledem k účinkům léčivých zdrojů, popíše účinky léčivých zdrojů, zná provoz lázeňských zařízení |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Exkurze, soustředění, výuka v terénu, |
|
|
|
|