|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KGS / NCRL3
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KGS
/
NCRL3
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Němčina pro cestovní ruch a lázeňství 3
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Němčina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Němčina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KAG/NCRL3
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Kurz navazuje na kurz Němčina po cestovní ruch a lázeňství 2. Cílem předmětu je
je rozvoj a prohloubení jazykové kompetence studentů ve sféře destinačního managementu.
|
Požadavky na studenta
|
Splnění zápočtového testu (70%) poslední týden semestru. Prezentace na zadané téma na semináři.
|
Obsah
|
Zásady managementu destinací a rozdíly od podnikového managementu; destinační management a regionální turistické organizace, vývoj a aktivní prodej produktů, komunikace s cílovou skupinou a zvyšování návštěvnosti, propagace image destinace, identifikace cílového trhu, destinační organizace a její funkce a úrovně (Visit London, Pražská informační služba, European Travel Commission), formy spolupráce a řízení na úrovni managementu destinací.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Kundenorientierte Korrespondenz
(KETTL-RÖMER, Barbara)
-
Základní:
Management von Tourismusunternehmen. Organisation, Personal- und Finanzwesen bei Reiseveranstaltern und Reisemittlern
(KIRSTGES, Torsten)
-
Základní:
Reiseleitung und Gästeführung. Professionelle Organisation und Führung
(SCHMEER-STURM, Marie-Louise)
-
Základní:
Reiseveranstaltung. Lehr- und Handbuch
(MUNDT, Jorn W.)
-
Základní:
FREYER, Walter. Tourismus. Einführung in die Fremdenverkehrsökonomie. München: Oldenbourg Wissenschaftsverlag, 2006. ISBN 3-486-57874-X.
-
Základní:
Weiermair, K. Unternehmertum im Tourismus : Führen mit Erneurungen. 2., neu bearbeitete und erweiterte Aufl. Berlin : Erich Schmidt, 2008. ISBN 978-3-503-10662-2.
-
Doporučená:
Destination Reiseleitung: Leitfaden für Reiseleiter - aus der Praxis für die Praxis
(KIRSTGES, Torsten)
-
Doporučená:
FUCHS, Wolfgang; MUNDT; Jörn W.; ZOLLONDZ; Hans-Dieter. Lexikon Tourismus: Destinationen, Gastronomie, Hotellerie, Reisemittler, Reiseveranstalter, Verkehrstäger. München: Oldenbourg, 2008. ISBN 978-3-486-25069-5.
-
Doporučená:
Reiseleitung: Grundkurs
(SCHMEER-STURM, Marie-Louise)
-
Doporučená:
Strategisches Tourismusmarketing
(WIESNER, Kurt A.)
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
11
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
15
|
Celkem
|
52
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
kurz předpokládá znalosti německého jazyka na úrovni B1 Společného evropského referečního rámce |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
studenti zvládnou vytipovat a posoudit projevy globalizace a integrace v oblasti cestovního ruchu a lázeňství a dokáží je jazykově prezentovat jak ústně, tak i v příslušné podobě marketingového řízení. V řečovém projevu budou dbát na dodržování pravidel sociální komunikace |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Individuální prezentace, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Seminární výuka (diskusní metody), |
Skupinová výuka, |
Samostatná práce studentů, |
|
|
|
|