|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KGS / RCRL1
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KGS
/
RCRL1
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Ruština pro cestovní ruch a lázeňství 1
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
3
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Ruština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Ruština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KSJ/RCRL1
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem kurzu je seznámit studenty se základy destinačního marketingu v ruském komunikačním prostoru a základy pojmosloví uvedeného předmětu. Nedílnou součástí kurzu je osvojení základů komunikace v odborně zaměřené sféře destinačního marketingu.
|
Požadavky na studenta
|
1. Pravidelné plnění průběžně zadávaných úkolů. Jejich zpracování bude mít jak ústní, tak i písemnou
podobu.
2. Splnění průběžného testu s limitem úspěšnosti 70%.
3. Splnění závěrečného testu s limitem úspěšnosti 70%.
|
Obsah
|
Typologie našich turistických destinací (kulturní, historické, lázeňské, atrakční), životní cyklus destinace a její image, strategický marketingový proces - plán, realizace, kontrola, druhy dopravy v cestovním ruchu u nás, typy pohostinských zařízení, a ubytování, přehled památek na území jednotlivých regionů.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
DUROVIČ, Alexandr Petrovič a kol. Organizacija turizma.. Minsk: Novoje znanije, 2003.
-
Základní:
DUROVIČ, Alexandr Petrovič a kol. Organizacija turizma.. Minsk: Novoje znanije, 2003.
-
Základní:
DUROVIČ, Alexandr Petrovič a kol. Organizacija turizma.. Minsk: Novoje znanije, 2003.
-
Základní:
HORVÁTOVÁ, Marie; ANFILOV, Mark. Ruská konverzace. 5. dotisk 1. vyd.. Praha: VŠE, 2000. ISBN 80-7079-497-6.
-
Základní:
VAVREČKA, Mojmír. Ruština pro oblast cestovního ruchu.. Ostrava: FF OU, 1995. ISBN 80-7042-434-6.
-
Doporučená:
Indrová, Jarmila. Cestovní ruch : (základy). Vyd. 1. Praha : Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1252-5.
-
Doporučená:
TRETJAKOVA, Tatjana Nikolajevna. Osnovy kurortnogo dela.. Moskva: Akademija, 2008. ISBN 978-5-7695-4731-7.
-
Doporučená:
KUSKOV, Alexej a kol. Osnovy turizma: učebnik.. Moskva: KnoRus, 2008. ISBN 978-5-85971 863-4.
-
Doporučená:
Tolkovyj slovar turističeskich terminov..
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
20
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
15
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
30
|
Kontaktní výuka
|
39
|
Celkem
|
104
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
předmět předpokládá úroveň znalostí B2 dle Společného referenčního rámce pro jazyky (SERR) |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
studenti zvládnou základy jazykového vyjadřování písemného i ústního v prostoru ruského destinačního marketingu |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Individuální prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Řešení problémů, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Demonstrace dovedností, |
Samostatná práce studentů, |
Prezentace práce studentů, |
Diskuse, |
Seminární výuka (badatelské metody), |
|
|
|
|