|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KGS / RCRL2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KGS
/
RCRL2
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Ruština pro cestovní ruch a lázeňství 2
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
3
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Ruština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Ruština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KSJ/RCRL2
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Seznámit studenty s významem, funkcí , klasifikací ? činností cestovních kanceláří a cestovních agentur v ČR a RF. Získají poznatky o základních podmínkách a předpokladech pro provozování cestovní kanceláře/agentury v ČR a RF. Osvojí si termín produkt cestovní kanceláře. Bude pojednáno o profilu pracovníka cestovního ruchu. Budou objasněny pojmy odborné činnosti provozní, marketingové, obchodně podnikatelské a řídící v různých pracovních pozicích. Posluchači budou obeznámeni s kategorizací ubytovacích a stravovacích zařízení.Součástí programu je rovněž typologie lázeňských míst v ČR a v RF doplněná informací o lázeňských produktech. Kurz je veden v ruštině a dbá na další rozvíjení základních řečových kompetencí.
|
Požadavky na studenta
|
1. Pravidelné plnění průběžně zadávaných úkolů.Jejich zpracování bude mít jak ústní, tak i písemnou
podobu.
2. Splnění průběžného testu s limitem úspěšnosti 70%.
3. Zkouška na konci semestru obsahuje písemnou a ústní část.
Písemná část: test zaměřený na prověření získaných jazykových i odborných poznatků..
Ústní část: práce s textem a konverzace na probíraná témata.
|
Obsah
|
Podniky cestovního ruchu a jejich specifika. Základní předpoklady a podmínky pro provozování cestovní kanceláře a cestovní agentury. Charakteristika činnosti cestovních kanceláří a cestovních agentur v ČR a RF. Specifika produktu cestovní kanceláře a cestovní agentury.Vztah mezi účastníkem cestovního ruchu a cestovní kanceláří. Nabídka cestovních kanceláří, inovace produktu cestovní kanceláře. Zájezdy a pobyty podle tematického zaměření. Ubytovací a stravovací zařízení, jejich kategorizace.Typologie lázeňských míst v České republice a v Ruské federaci. Lázeňský produkt a jeho modifikace. Léčebně-profylaktická a rehabilitační péče, animační programy.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
DUROVIČ, Alexandr Petrovič a kol. Organizacija turizma.. Minsk: Novoje znanije, 2008.
-
Základní:
TRETJAKOVA, Tatjana Nikolajevna. Osnovy kurortnogo dela.. Moskva: Akademija, 2008. ISBN 978-5-7695-4731-7.
-
Základní:
LOJKO, Olga Timofejevna. Turizm i gostiničnoje chozjajstvo. Učebnoje posobije.. Tomsk: TPU, 2007. ISBN 978-5-9776-0018-7.
-
Doporučená:
SYSEL, Jiří. Cestovní kancelář, cestovní agentura a informační středisko v cestovním ruchu.. Praha : Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2008. ISBN 978-80-86578-75-0.
-
Doporučená:
Kurorty Čechiji. Otdych i lečenije v Čechiji..
-
Doporučená:
Kurorty Rossiji.
-
Doporučená:
SERGEJEVA, Alla Vasiljevna. Russkije. Stereotipy povedenija. Tradiciji. Mentaľnosť.. Moskva: Flinta, 2005. ISBN 5-89349-626-4.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
39
|
Příprava na dílčí test [2-10]
|
20
|
Příprava na zkoušku [10-60]
|
41
|
Příprava na souhrnný test [6-30]
|
20
|
Příprava prezentace (referátu v cizím jazyce) [10-15]
|
10
|
Celkem
|
130
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
u studentů se předpokládají znalosti ruského jazyka na úrovni B2 Společného evropského referenčního rámce (SERR) |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
student bude schopen rozvinout v ruském jazyce debatu na jednotlivá probíraná témata. Dokáže porozumět ruskojazyčným textům daného tematického a odborného zaměření a interpretovat po přečtení jejich obsah. Zvládne v rozmanitých aspektech charakterizovat cestovní kancelář a cestovní agenturu. Obeznámí se s kategorizací ubytovacích a stravovacích zařízení, s typologií turistických a lázeňských produktů. Zvládne samostatnou přípravu a prezentaci vystoupení na zadané téma |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Kombinovaná zkouška, |
Test, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Individuální prezentace, |
Průběžné hodnocení, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Řešení problémů, |
Analyticko-kritická práce s textem, |
Demonstrace dovedností, |
Samostudium, |
Samostatná práce studentů, |
Prezentace práce studentů, |
Diskuse, |
Seminární výuka (badatelské metody), |
|
|
|
|