|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KHI / 9ZP
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KHI
/
9ZP
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Seminář k závěrečné práci - dějepis
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ne,
0
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
14
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ne
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ne
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KHI/9ZPSS
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Ověřit studentovu schopnost samostatně tvůrčím způsobem zpracovat odborné či didaktické téma. Interpretovat historické materiály, jakož i kritiku, srovnávání, hodnocení poznatků, pramenů a literatury a jejich metodického využití ve výuce dějepisu.
|
Požadavky na studenta
|
Pravidelné konzultace s vedoucím závěrečné práce a předkládání dílčích výsledků práce.
|
Obsah
|
Závěrečná práce je výstupním projektem studijního programu, tudíž nutnou podmínkou pro vykonání závěrečné zkoušky studijního oboru Rozšiřující studium dějepisu učitelství pro střední školy. Student si volí jedno z témat vypsaných katedrou či své téma, které schválí školitel. Katedra určí harmonogram práce. Školitel zadává studentovi podrobné pokyny k vypracování závěrečné práce.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Pokorný, J. Diplomová práce - příležitost k seberealizaci. Brno, AN CERN s.r.o, 1994.
-
Doporučená:
Eco, U. Jak psát diplomovou práci. Olomouc, 1997.
-
Doporučená:
Glogar, A. Metodický materiál pro vypracování bakalářské a diplomové práce.. Univerzita T. Bati, Zlín, 2004. ISBN 80-7318-161-1.
-
Doporučená:
Bartoš, j. Metodika a technika historické práce. Praha, 1982.
-
Doporučená:
Michalík, Petr; Roub, Zdeněk; Vrbík, Václav. Zpracování diplomové a bakalářské práce na počítači. 1. vyd. Plzeň : Západočeská univerzita, 2002. ISBN 80-7082-921-4.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Vypracování kvalifikační práce [52-468]
|
160
|
Celkem
|
160
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
student může vykonat obhajobu závěrečné práce, pokud úspěšně prošel kurzem Rozšiřující studium dějepisu učitelství pro střední školy, získal všechny zápočty a složil požadované zkoušky |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
student vyhledá a vyhodnotí historické prameny, analyzuje odbornou literaturu a archívní materiály, sestaví dle normy poznámkový aparát, správně cituje zdroje, navrhne formulace cílů a hypotézy, určí strukturu závěrečné práce, prezentuje výsledky svého výzkumu a obhájí práci před komisí |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Kvalifikační práce, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Demonstrace dovedností, |
Samostatná práce studentů, |
Individuální konzultace, |
|
|
|
|