|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KHK / HDR
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KHK
/
HDR
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Hudební dramaturgie
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Ústní
|
Forma zakončení
|
Ústní
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
1
[HOD/TYD]
Seminář
1
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
KHK/DEH1 a KHK/DEH2 a KHK/DEH3
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Specifika hudební dramaturgie v jednotlivých typech hudební prezentace.
|
Požadavky na studenta
|
Absolvování předmětu Dějiny hudby 1.-3.
|
Obsah
|
Dramaturgie opery, typy operních divadel, výběr představitelů operních rolí, inscenační trendy.
Koncertní dramaturgie - různé druhy koncertů v dnešním hudebním životě, slavnostní koncerty, autorské koncerty, zvláštní povaha matiné a recitálu, vystoupení při vernisážích, cykly koncertů, hudební festivaly, sborové koncerty.
Tištěný program koncertu, booklet vydávaných CD, průvodní slova ke koncertům, specifika koncertů pro děti a mládež.
Samostatné vypracování dramaturgie konkrétního hudebního projektu.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
Prof. Mgr. MgA. Jiří Bezděk, Ph.D. (100%),
-
Přednášející:
Prof. Mgr. MgA. Jiří Bezděk, Ph.D. (100%),
Mgr. Petr Haas, Ph.D. (100%),
-
Vede seminář:
Prof. Mgr. MgA. Jiří Bezděk, Ph.D. (100%),
Mgr. Petr Haas, Ph.D. (100%),
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Colours of Ostrava - http://www.colours.cz/.
-
Doporučená:
České filharmonie - www.ceskafilharmonie.cz.
-
Doporučená:
Divadla J.K. Tyla v Plzni - http://www.djkt.eu/cz/.
-
Doporučená:
Jazz bez hranic Plzeň - http://www.jazzbezhranic.com/.
-
Doporučená:
Národního divadla v Praze - www.narodni-divadlo.cz.
-
Doporučená:
Plzeňské filharmonie - http://www.plzenskafilharmonie.cz/.
-
Doporučená:
Smetanovské dny Plzeň - http://www.smetanovskedny.cz/.
-
Doporučená:
Živá ulice Plzeň - http://www.zivaulice.eu/.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Projekt individuální [40]
|
30
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Celkem
|
56
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
základní znalost z oboru hudební dramaturgie |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
schopnost samostatného dramaturgického vedení hudebního souboru |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Seminární práce, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Přednáška s diskusí, |
Samostatná práce studentů, |
|
|
|
|