|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KMO / AMTGB
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KMO
/
AMTGB
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Marketingové aplikace v angličtině
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Forma zakončení
|
Písemná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
2
[HOD/TYD]
Cvičení
1
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
4 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
KMO/MTGB
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Prohloubit znalosti problematiky marketingu o jeho aplikace na vybrané obory a specifické oblasti. Seznámit se specifickými odlišnostmi v používání marketingových přístupů, metod a nástrojů v jednotlivých odvětvích. Identifikovat možnosti specifického využití nástrojů marketingového mixu.
|
Požadavky na studenta
|
Zápočet je studentovi udělován za plnění bodovaných aktivit, které jsou zadávány na cvičení a vztahují se k obsahu přednášené látky a aktuální situaci v řešené oblasti. Aktivity mohou být ústní či písemné, včetně prezentace výstupů. Aktivity jsou bodovány. Podmínkou pro získání zápočtu je získání alespoň 70% bodů, které mohou být za semestr celkově získány a 50 % účast na přednáškách a cvičeních. Na úvodním cvičení předmětu je studentům zprostředkován systém bodového hodnocení pro daný semestr.
Řádný termín pro odevzdání poslední aktivity je poslední den výuky v semestru. V případě nedostatečného bodového zisku budou studentovi zadány opravné aktivity, je možná právě jedna oprava, termín odevzdání opravných aktivit je konec třetího týdne zkouškového období daného semestru.
Zkouška je písemná (min. 70 % úspěšnost).
Hodnocení:
nevyhověl - méně než 70% bodů v testu
dobře - 70-79% bodů v testu
velmi dobře - 80-89% bodů v testu
výborně - 90%-100% bodů v testu
|
Obsah
|
Marketing bankovních služeb, marketing v pojišťovnictví.
Marketing v dopravě.
Marketing ve vzdělávání.
Marketing ve sportu, sponzoring.
Marketing v obchodě.
Marketing měst a obcí.
Marketing v kultuře.
Etika v marketingu, společensky zodpovědný marketing.
Marketing v neziskovém sektoru, fundraising.
Mobilní marketing.
Politický marketing.
Mezinárodní marketing.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
Studentům je k dispozici opora pro předmět v Google Classroom.
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 14., global ed. Boston : Pearson Education, 2012. ISBN 978-0-273-75502-9.
-
Základní:
Kerin, Roger A. Strategic marketing problems: cases and comments. Boston : Prentice Hall, 2010. ISBN 978-0-13-610706-4.
-
Doporučená:
Pelsmacker, Patrick de. Advertising in new formats and media : current research and implications for marketers. First edition. 2016. ISBN 978-1-78560-313-6.
-
Doporučená:
Oh, Haemoon. Handbook of hospitality marketing management. Amsterdam : Elsevier, 2008. ISBN 978-0-0804-5080-3.
-
Doporučená:
Cateora, P., Graham, J. International Marketing. McGraw-Hill/Irwin, 2001.
-
Doporučená:
Copley, Paul. Marketing communications management concepts and theories, cases and practices. Oxford : Butterworth-Heinemann, 2004. ISBN 978-0-08-047337-6.
-
Doporučená:
Burns, Alvin C.; Veeck, Ann; Bush, Ronald F. Marketing research. Eigth edition, global edition. 2017. ISBN 978-1-292-15326-1.
-
Doporučená:
Kotler, Philip; Kartajaya, Hermawan,; Setiawan, Iwan. Marketing 4.0 : moving from traditional to digital. 2017. ISBN 978-1-119-34120-8.
-
Doporučená:
Lees-Marshment, Jennifer. Political marketing : principles and applications. 2nd ed. London : Routledge, 2014. ISBN 978-0-415-63207-2.
-
Doporučená:
Gilbert, David. Retail marketing management. 2nd ed. Harlow : Financial Times/Prentice Hall, 2003. ISBN 978-1-4058-7031-3.
-
Doporučená:
Lovelock, Christopher H.; Wirtz, Jochen. Services marketing : people, technology, strategy. 7th ed. Boston : Pearson, 2011. ISBN 978-0-273-75606-4.
-
Doporučená:
Leroux Miller, Kivi. The nonprofit marketing guide high-impact, low-cost ways to build support for your good cause. San Francisco : Jossey-Bass, 2010. ISBN 978-0-470-53965-1.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
39
|
Příprava prezentace (referátu) [3-8]
|
5
|
Příprava na zkoušku [10-60]
|
39
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
26
|
Celkem
|
109
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
prokázat znalost základů marketingu |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: kriticky přistupuje ke zdrojům informací, informace tvořivě zpracovává a využívá při svém studiu a praxi, |
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
bc. studium: efektivně využívá moderní informační technologie, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
orientovat se v marketingových činnostech firem a organizací (města a obce, bankovnictví, doprava, poštovní služby, komerční sport, komerční kultura, cestovní ruch apod.) |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
aplikovat získané poznatky v dílčích praktických výstupech pro řešení konkrétních marketingových úkolů |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: používají své odborné znalosti, odborné dovednosti a obecné způsobilosti alespoň v jednom cizím jazyce, |
bc. studium: samostatně získávají další odborné znalosti, dovednosti a způsobilosti na základě především praktické zkušenosti a jejího vyhodnocení, ale také samostatným studiem teoretických poznatků oboru, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Písemná zkouška, |
Seminární práce, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Seminární práce, |
Individuální prezentace, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Sebehodnocení, |
Seminární práce, |
Individuální prezentace, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Přednáška založená na výkladu, |
Přednáška s diskusí, |
Samostudium, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Cvičení (praktické činnosti), |
Řešení problémů, |
Samostatná práce studentů, |
Prezentace práce studentů, |
Individuální konzultace, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Přednáška založená na výkladu, |
Cvičení (praktické činnosti), |
Samostatná práce studentů, |
|
|
|
|