|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KMT / 9DD2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KMT
/
9DD2
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Didaktické dovednosti II
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Didaktické programování
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
10
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KAT/9DD2
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Modernizace v oblasti technologie vzdělávání. Vědecké modely řízení vyučování. Metody programovaného vyučování a učení. Tvorba didaktických programů v daném SW prostředí nebo v autorském systému. Didaktické projekty.
|
Požadavky na studenta
|
Vypracování didaktického výukového nebo evaluačního programu z oblasti technické výchovy.
|
Obsah
|
1. Metody programovaného vyučování a učení 2. Obecné principy programovaného učení 3. - 4. Druhy didaktických programů 5. - 6. Volba učební látky, strategie programu 7. - 8. Analýza učiva z hledicka tvorby kroků 9. - 11. Tvorba didaktických programů v daném SW prostředí nebo v autorském systému.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Mošna, František. Didaktika technické výchovy : Skripta pro posl. pedag. fakulty Univ. Karlovy. 1. vyd. Praha : Karolinum, 1992. ISBN 80-7066-608-0.
-
Doporučená:
Chráska, Miroslav. Didaktické testy : příručka pro učitele a studenty učitelství. Brno : Paido, 1999. ISBN 80-85931-68-0.
-
Doporučená:
Mošna. Didaktika základů techniky : Skripta pro posl. fak. pedag..
-
Doporučená:
Mošna, František. Didaktika základů techniky : Určeno pro posl. fak. pedag. Část 1.. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1990. ISBN 80-7066-271-9.
-
Doporučená:
SW pro interaktivní výuku.
-
Doporučená:
Průcha, J. Úvod do metodiky programování učiva. Praha, 1975.
-
Doporučená:
Skalková, Jarmila. Za novou kvalitu vyučování : (inovace v soudobé pedagogické teorii i praxi). Brno : Paido, 1995. ISBN 80-85931-11-7.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
nejsou předepsány žádné specifické předpoklady |
|
Výsledky učení
|
|
Hodnoticí metody
|
|
Vyučovací metody
|
|
|
|
|