|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KMT / DS4Z
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KMT
/
DS4Z
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Didaktický seminář 4 ZŠ
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
7 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / 40
|
0 / 10
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KOF/DS4Z
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Student si prakticky osvojí základní postupy při zprostředkování fyzikálních poznatků studentům.
|
Požadavky na studenta
|
Získání dostatečného počtu bodů podle požadavků sdělených vyučujícím na počátku semestru.
|
Obsah
|
1. Metodický rozbor termiky a optiky na základní škole 2. Demonstrační soupravy a jednotlivé fyzikální pomůcky k demonstraci základních jevů 3. Příprava, rozbor a praktické provádění demonstračních experimentů na základní škole.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Randa, Miroslav; Havel, Václav,; Höfer, Gerhard,; Kepka, Josef,; Kohout, Václav; Kratochvíl, Pavel; Masopust, Pavel,; Petřík, Josef,; Prokšová, Jitka,; Rauner, Karel. Fyzika 6 : příručka učitele : pro základní školy a víceletá gymnázia. 1. vydání. 2017. ISBN 978-80-7489-047-5.
-
Doporučená:
Randa, Miroslav; Havel, Václav,; Kohout, Jiří,; Kohout, Václav; Kratochvíl, Pavel; Masopust, Pavel,; Prokšová, Jitka,; Rauner, Karel. Fyzika 7 : příručka učitele : pro základní školy a víceletá gymnázia. 1. vydání. 2018. ISBN 978-80-7489-347-6.
-
Doporučená:
Randa, Miroslav; Kohout, Jiří,; Kohout, Václav; Kratochvíl, Pavel; Masopust, Pavel,; Petřík, Josef,; Prokšová, Jitka,; Rauner, Karel. Fyzika 8 : příručka učitele : pro základní školy a víceletá gymnázia. 1. vydání. 2018. ISBN 978-80-7489-394-0.
-
Doporučená:
Randa, Miroslav; Havel, Václav,; Kéhar, Ota,; Kohout, Václav; Kratochvíl, Pavel; Masopust, Pavel,; Prokšová, Jitka,; Rauner, Karel. Fyzika 9 : příručka učitele : pro základní školy a víceletá gymnázia. 1. vydání. 2020. ISBN 978-80-7489-477-0.
-
Doporučená:
K problematice fyzikálního vzdělávání v ČR před revizemi RVP - Podkladová studie k revizi rámcových vzdělávacích programů
(Dvořák, L., et al.)
-
Doporučená:
Rauner, Karel; Kohout, Václav; Randa, Miroslav. Moderní trendy v učebnicích fyziky pro ZŠ. Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 3 : Rámco. 2007.
-
Doporučená:
Návody k fyzikálním pomůckám a jejich soupravám.
-
Doporučená:
Osnovy fyziky pro ZŠ.
-
Doporučená:
Školská fyzika.
-
Doporučená:
Veletrh nápadů učitelů fyziky : sborník z konference. 8.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Praktická výuka [vyjádření počtem hodin]
|
15
|
Kontaktní výuka
|
13
|
Celkem
|
28
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
vstupním předpokladem je znalost příslušných fyzikálních poznatků |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
studenti si prakticky osvojí základní postupy při zprostředkování fyzikálních poznatků studentům |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Studijní praxe, |
Klinická praxe pod dohledem, |
|
|
|
|