|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KOS / SBPP
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KOS
/
SBPP
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Seminář k BP
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
1
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
29 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ne
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ne
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předmět je koncipován jako praktický. Cílem předmětu je seznámit studenta se základním členěním bakalářských prací, s typy prací. Předmět dále informuje o formálních náležitostech bakalářských prací a věnuje se také odborné práci s citací bibliografických zdrojů.
|
Požadavky na studenta
|
90 % účast.
Seminární práce dle požadavků vyučujícího.
Cvičná prezentace obhajoby bakalářské práce.
|
Obsah
|
Harmonogram zpracování bakalářské práce. Výběr informačních zdrojů - rešerše, bibliografické citace. Typy bakalářských prací a jejich členění. Podmínky získávání podkladů pro zpracování bakalářské práce. Formální úprava bakalářské práce - textová část. Formální úprava bakalářské práce - tabulky, grafy, obrázky, zkratky a přílohy. Etapy výzkumu - výběr, formulace a vymezení problému, cíle. Etapy výzkumu - formulace hypotéz/výzkumných otázek. Etapy výzkumu - metodologie výběru souboru, techniky sběru dat. Zápočet - rešerše, seznam minimálně 15 zdrojů včetně cizojazyčného.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Hendl, Jan. Kvalitativní výzkum : základní teorie, metody a aplikace. 2016. ISBN 978-80-262-0982-9.
-
Doporučená:
Hendl, Jan; Remr, Jiří. Metody výzkumu a evaluace. 2017. ISBN 978-80-262-1192-1.
-
Doporučená:
JAROŠOVÁ, D., ZELANÍKOVÁ, R. Ošetřovatelství založené na důkazech.. Praha : Grada, 2014. ISBN 978-80-247-5345-4.
-
Doporučená:
Hendl, Jan; Siegl, Jakub; Moldan, Martin. Základy matematiky, logiky a statistiky pro sociologii a ostatní společenské vědy v příkladech. 2019. ISBN 978-80-246-4305-2.
-
Doporučená:
Eger, L., Egerová, D. Základy metodologie výzkumu. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2017. ISBN 978-80-261-0735-4.
-
Doporučená:
Frei, Jiří. Zásady zpracování kvalifikačních prací pro nelékaře. 1. vydání. 2016. ISBN 978-80-261-0605-0.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava prezentace (referátu) [3-8]
|
10
|
Kontaktní výuka
|
10
|
Celkem
|
20
|
|
Předpoklady
|
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
bc. studium: rozpozná problém, objasní jeho podstatu, rozčlení ho na části, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
student se orientuje ve formálním zpracování bakalářské práce.
|
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
Student adekvátně cituje bibliografické i internetové zdroje.
|
Student zpracuje plán bakalářské práce |
Student samostatně vytváří odborné texy. |
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Seminární práce, |
Individuální prezentace, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Seminární práce, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Seminární práce, |
Demonstrace dovedností (praktická činnost), |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Přednáška s diskusí, |
Přednáška s aktivizací studentů, |
Cvičení (praktické činnosti), |
Samostudium, |
|
|
|
|