|
|
Main menu for Browse IS/STAG
Course info
KPG / 9PDP
:
Course description
Department/Unit / Abbreviation
|
KPG
/
9PDP
|
Academic Year
|
2023/2024
|
Academic Year
|
2023/2024
|
Title
|
Práce s dětmi s poruchami chování 1
|
Form of course completion
|
Pre-Exam Credit
|
Form of course completion
|
Pre-Exam Credit
|
Accredited / Credits
|
No,
1
Cred.
|
Type of completion
|
Combined
|
Type of completion
|
Combined
|
Time requirements
|
Lecture
10
[Hours/Semester]
|
Course credit prior to examination
|
No
|
Course credit prior to examination
|
No
|
Automatic acceptance of credit before examination
|
Yes in the case of a previous evaluation 4 nebo nic.
|
Included in study average
|
NO
|
Language of instruction
|
-
|
Occ/max
|
|
|
|
Automatic acceptance of credit before examination
|
Yes in the case of a previous evaluation 4 nebo nic.
|
Summer semester
|
5 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Included in study average
|
NO
|
Winter semester
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Repeated registration
|
NO
|
Repeated registration
|
NO
|
Timetable
|
Yes
|
Semester taught
|
Winter + Summer
|
Semester taught
|
Winter + Summer
|
Minimum (B + C) students
|
10
|
Optional course |
Yes
|
Optional course
|
Yes
|
Language of instruction
|
-
|
Internship duration
|
0
|
No. of hours of on-premise lessons |
|
Evaluation scale |
S|N |
Periodicity |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Fundamental theoretical course |
No
|
Fundamental course |
No
|
Fundamental theoretical course |
No
|
Evaluation scale |
S|N |
Substituted course
|
KPG/CPDP
|
Preclusive courses
|
N/A
|
Prerequisite courses
|
N/A
|
Informally recommended courses
|
N/A
|
Courses depending on this Course
|
N/A
|
Histogram of students' grades over the years:
Graphic PNG
,
XLS
|
Course objectives:
|
Dítě disponované k psychosomatickým poruchám a neurotickým obtížím - příčiny, projevy, možnosti intervence ve školním prostředí, vztahy mezi žáky, vztah učitele a žáka
|
Requirements on student
|
seminární práce na zkonzultované téma
|
Content
|
Dítě disponované k psychosomatickým poruchám a neurotickým obtížím - příčiny, projevy, možnosti intervence ve školním prostředí, vztahy mezi žáky, vztah učitele a žáka
|
Activities
|
|
Fields of study
|
|
Guarantors and lecturers
|
|
Literature
|
-
Recommended:
Kolář, Michal. Bolest šikanování. Praha : Portál, 2001. ISBN 80-7178-513-X.
-
Recommended:
Karns, Michelle. Jak budovat dobrý vztah mezi učitelem a žákem : zásady a cvičení. Praha : Portál, 1995. ISBN 80-7178-032-4.
-
Recommended:
Kyriacou, Chris. Klíčové dovednosti učitele : cesty k lepšímu vyučování. Praha : Portál, 2004. ISBN 80-7178-965-8.
-
Recommended:
Petty, Geoffrey. Moderní vyučování. Praha : Portál, 2004. ISBN 80-7178-978-X.
-
Recommended:
Langer, Stanislav. Problémový žák v době dospívání na základní škole a v nižších třídách gymnázia. Hradec Králové : Kotva, 2001. ISBN 80-902210-0-9.
-
On-line library catalogues
|
Prerequisites
|
Knowledge - students are expected to possess the following knowledge before the course commences to finish it successfully: |
No particular prerequisites specified. |
|
Learning outcomes
|
|
Assessment methods
|
|
Teaching methods
|
|
|
|
|