|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KPS / 9SPVB
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KPS
/
9SPVB
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Akademický rok
|
2024/2025
|
Název
|
Sociálně psychologický výcvik - B
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ne,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
5
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
17 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KPS/CSPVB
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem výcviku je zvýšení sociálně-psychologické kompetence a prohloubení sociálních dovedností v oblasti kooperačních forem interakce, práce v týmu, asertivity, vedení dialogu, sebepoznání a poznání druhých.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní účast na výcviku a zpracování sebereflexe.
|
Obsah
|
Výcvik rozvoje interpersonálních dovedností: řešení a předcházení poruchám komunikace. Výcvik rozvoje interpersonálních dovedností: transakční analýza, asertivní chování, předcházení a řešení mezilidských konfliktů, vedení sociálních skupin.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
HERMOCHOVÁ, S. Hry pro život : Sociálně psychologické hry pro děti a mládež. [Díl] 1. Praha : Portál, 1994. ISBN 80-85282-79-8.
-
Doporučená:
VALIŠOVÁ, A. Hry s odkrytými kartami, aneb, Otevřená komunikace : cvičebnice pro rozvíjení dobrých mezilidských vztahů. Praha : Pansofia, 1996. ISBN 80-85804-80-8.
-
Doporučená:
KKŘIVOHLAVÝ, J. Jak si navzájem lépe porozumíme : kapitoly z psychologie sociální komunikace. Praha : Nakl. Svoboda, 1988.
-
Doporučená:
CARNEGIE, D. Jak získávat přátele a působit na lidi. Praha : Beta, 2002. ISBN 80-7306-051-5.
-
Doporučená:
VÁVRA, V. Mluvíme beze slov. Praha : Panorama, 1990.
-
Doporučená:
HERMOCHOVÁ, S. Sociálně psychologický výcvik.. Praha: SPN,, 1982.
-
Doporučená:
HERMOCHOVÁ, S. Sociálně psychologický výcvik II.. Praha, UK 1988, 1999.
-
Doporučená:
GILLERNOVÁ, I. - HERMOCHOVÁ, S. Sociální dovednosti učitele. SPN Praha, 1990.
-
On-line katalogy knihoven
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
nejsou předepsány žádné specifické předpoklady |
|
Výsledky učení
|
|
Hodnoticí metody
|
|
Vyučovací metody
|
|
|
|
|