|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KRO / BSCG
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KRO
/
BSCG
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Seminář k bakalářské práci
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
12
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
1
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
1
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
-
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KRO/BAK
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předmět seznamuje zahraniční studenty s hlavními zásadami tvorby bakalářské práce, poskytne jim
praktická doporučení týkající se volby tématu, metodického postupu řešení, práce s literaturou, dodržení formálních náležitostí. Vede studenty k úspěšnému vypracování bakalářské práce a posléze k přípravě na její obhajobu. Předmět je realizován jako individuální konzultace podle plánu stanoveného v součinnosti s vedoucím bakalářské práce.
|
Požadavky na studenta
|
Podmínkou pro udělení zápočtu je: 1. Aktivní účast na konzultacích, respektive seminářích ke zpracování kvalifikační práce. 2. Prokázání znalostí potřebných pro zpracování kvalifikační práce. 3. Prokázání schopností adekvátně pracovat s daty, prameny a literaturou potřebnými ke zpracování kvalifikační práce. 4. Předložení kvalifikační práce vedoucímu práce v požadovaném stupni zpracování a v požadovaném termínu.
|
Obsah
|
V rámci předmětu student během konzultací, respektive seminářů upřesní obsah práce, zvolí adekvátní metody a postup zpracování tématu. Pravidelně konzultuje s vedoucím práce dílčí výsledky výzkumu a prezentuje části kvalifikační práce. S harmonogramem předmětu a konkrétními požadavky seznámí studenta katedra, respektive vedoucí práce na začátku semestru.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Voisine-Jechová, H. Histoire de la littérature tcheque. Paris. Fayard: 2001. Paris. Fayard, 2001.
-
Základní:
Mares, A. Historie des pays tcheques et slovaque.
-
Doporučená:
Jelínek, H. Etudes tchécoslovaques. Paris, 1927.
-
Doporučená:
Krotky, Etienne. "Former l'homme" L'éducation selon Comenius. Paris, 1996.
-
Doporučená:
Krejčí, O. Geopolitics of the Central European Region. The view from Prague and Bratislava.. Bratislava, 2005.
-
Doporučená:
Chaline, O. La Reconquete catholique de l'Europe centrale, XVIe-XVIIIe siecle. Paris, 1998.
-
On-line katalogy knihoven
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Vypracování kvalifikační práce [52-468]
|
312
|
Celkem
|
312
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
Předmět je určen výhradně zahraničním studentům bakalářského programu Cizí jazyky pro komerční praxi garantovaného Katedrou románských jazyků. Předpokládá se dovednost psát odborný text a dobrá znalost kvalitativních a kvantitativních výzkumných metod v daném oboru. |
Odborné dovednosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že student před zahájením výuky dokáže: |
sestavit/napsat odborný text
aplikovat kvalitativní a kvantitaivní metody daného oboru |
Obecné způsobilosti - před zahájením studia předmětu je student schopen: |
bc. studium: své učení a pracovní činnost si sám plánuje a organizuje, |
bc. studium: efektivně využívá různé strategie učení k získání a zpracování poznatků a informací, hledá a rozvíjí účinné postupy ve svém učení, |
bc. studium: efektivně využívá moderní informační technologie, |
bc. studium: vytváří hypotézy, navrhuje postupné kroky, zvažuje využití různých postupů při řešení problému nebo ověřování hypotézy, |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
Student je schopen písemně se vyjádřit na dané téma, dále samostatně vybírat a řešit zadané či zvolené problémy,analyzovat a specifikovat dané informace, shromažďovat empirická data, systemizovat je a metodologicky správně je zpracovávat. |
Odborné dovednosti - po absolvování předmětu prokazuje student dovednosti: |
Prokázat schopnost samostatné odborné práce ve studovaném oboru
Prokázat schopnost obhájit vlastní odbornou práci
|
Obecné způsobilosti - po absolvování předmětu je student schopen: |
bc. studium: srozumitelně a přesvědčivě sdělují odborníkům i laikům informace o povaze odborných problémů a vlastním názoru na jejich řešení, |
bc. studium: samostatně a odpovědně se na základě rámcového zadání rozhodují v souvislostech jen částečně známých, |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Kvalifikační práce, |
Průběžné hodnocení, |
Odborné dovednosti - odborné dovednosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Kvalifikační práce, |
Průběžné hodnocení, |
Obecné způsobilosti - obecné způsobilosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Kvalifikační práce, |
Průběžné hodnocení, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Řešení problémů, |
Samostudium, |
Individuální konzultace, |
Odborné dovednosti - pro dosažení odborných dovedností jsou užívány vyučovací metody: |
Řešení problémů, |
Samostudium, |
Individuální konzultace, |
Obecné způsobilosti - pro dosažení obecných způsobilostí jsou užívány vyučovací metody: |
Řešení problémů, |
|
|
|
|