|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KSR / IVTR
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KSR
/
IVTR
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Informace ve veřejné správě
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
2
[HOD/TYD]
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ano v případě předchozího hodnocení 4 nebo nic.
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
63 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
10
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ne
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ne
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
1|2|3|4 |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
KSR/IVT
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Problematika informačního systému ve veřejné správě - základní registry a jejich vnitřní i vnější vazby.
|
Požadavky na studenta
|
seminární práce + úspešné zvládnutí zkouškového testu, respektive ústní zkoušky.
|
Obsah
|
1. Informace, informatika,informační systémy 2. Informační sytémy ve VS - informace a právo 3. Informační systém měst a obcí - informace o území 4. Územní identifikace - prostředky, vazby, standardy 5. Evidence nemovitostí - katastr, další informace pro veřejnou správu 6. Evidence v´územně a stavebně správním řízení 7. Automatická evidence domů a bytů 8. Evidence obyvatelstva, základy demografie 9. Evidence ekonomických subjektů - statistika, obchodní rejstřík, živnosti 10. Ekonomický subsystém - rozpočet, účetnictví 11. Vnitřní automatizované evidence v rámci výkonu veřejné správy 12. Automatická evidence technické infrakstruktury - technická mapa 13. Geografický informační systém(GIS)
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
JUDr. Tomáš Louda, CSc. (100%),
-
Přednášející:
JUDr. Tomáš Louda, CSc. (100%),
Mgr. Roman Matoušek, MSc, MBA (100%),
JUDr. Petr Triner (100%),
-
Vede seminář:
JUDr. Tomáš Louda, CSc. (100%),
JUDr. Petr Triner (100%),
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Vypracování seminární práce v bakalářském studijním programu [5-40]
|
20
|
Příprava na zkoušku [10-60]
|
58
|
Celkem
|
130
|
|
Předpoklady
|
Odborné znalosti - pro úspěšné zvládnutí předmětu se předpokládá, že je student před zahájením výuky schopen: |
nejsou předepsány žádné specifické předpoklady |
|
Výsledky učení
|
Odborné znalosti - po absolvování předmětu prokazuje student znalosti: |
student pochopí význam, obsah, strukturu a základní vazby informačního systému veřejné správy. Získají představu o současném stavu tohoto systému i o koncepci jeho dalšího vývoje. Budou připraveni spolupracovat z uživatelského hlediska na řešení jednodušších úkolů |
|
Hodnoticí metody
|
Odborné znalosti - odborné znalosti dosažené studiem předmětu jsou ověřovány hodnoticími metodami: |
Test, |
Skupinová prezentace, |
|
Vyučovací metody
|
Odborné znalosti - pro dosažení odborných znalostí jsou užívány vyučovací metody: |
Přednáška založená na výkladu, |
Seminární výuka (diskusní metody), |
|
|
|
|